Unilever declares war on food waste and unhealthy food
As part of this, the company undertakes to
• increase the annual turnover of plant-based meat and dairy substitutes (eg The Vegetarian Butcher or vegan Magnum and Hellmann’s mayonnaise) to 1 billion euros;
• halves the amount of food waste;
• double the proportion of healthier food products in its portfolio;
• further develop its calorie, salt and sugar reduction program.
Related news
Albert Heijn uses data to combat food waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EU Adopts Binding Legislation to Cut Food Waste
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a competitive agriculture for the development of rural regions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What does meat content mean in meat products?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >