Hungarian Product gets the year going with momentum in retail chains
Managing director Eszter Benedek told that Hungarian Product Nonprofit Kft. is implementing a wobbler campaign in Auchan stores this February and October, calling shoppers’ attention to products bearing the trademark. Plus a tailor-made promotion will also start in Auchan stores at the end of February: in the one-month prize game 200 products of 13 trademark using companies will participate. CBA, SPAR, Coop and Aldi stores will also promote products with the Hungarian Product trademark in February and March.
Related news
Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >