Erősen kezdi az évet az áruházláncokban a Magyar Termék
Öt áruházlánccal is speciális marketingakciókat indít az első negyedévben a Magyar Termék Nonprofit Kft. Ezek között az elmúlt években sikeresnek bizonyult aktivitások mellett újak is lesznek – tájékoztatott Benedek Eszter ügyvezető, aki szerint folyamatosan fejlődik és szélesedik a Magyar Termék védjegyes árucikkek promóciója az üzletláncokban, ami azt mutatja, hogy a kereskedők számára is hasznot hoznak ezek az akciók.
Az újdonságok között említette, hogy az Auchan februárban és októberben a hazai termékek népszerűsítésére wobblerkampányt indít az áruházaiban. A wobblerekkel a védjegyes termékekre hívják fel a figyelmet az eladótérben.
Ezenfelül az Auchan hálózatában tailor made promóció is indul február végétől, amelyhez külön regisztrációs microsite és akciós újságban való megjelenés, majd ismétlő online megjelenés is kapcsolódik. Az üzlettérben gondolavég-kihelyezések hívják fel a vásárló figyelmét a promócióra. Az egy hónapig tartó nyereményjátékban 13 védjegyes cég mintegy 200 terméke vesz részt. A fogyasztók már egy termék megvásárlásával is indulhatnak a napi és heti nyereményekért, de a fődíjért is mindössze három termék kódját kell feltölteni.
Az akciók sora a CBA hálózatban folytatódik a március közepétől induló tailor made promócióval, amelyet a CBA reklámokkal támogat az akciós újságjaiban. Márciusban a Spar kiadványaiban is duplaoldalas megjelenést kapnak a Magyar Termék védjegyes áruk. A Coop-hálózat tagjai közül februárban a Mecsek Füszértnél, márciusban pedig a Hétforrás és Alföld Pro Coop régiókban kapnak imázsmegjelenést a Magyar Termék védjegyes áruk. Ugyancsak márciusban az Aldi is felhívja vásárlói figyelmét a védjegyes saját márkás termékeire extra újságos megjelenéssel. //
Kapcsolódó cikkeink
Közösség a közösségben
A Magyar Termék Nonprofit Kft. legutóbbi, MesterMűvek üzleti workshopja igazi mérföldkőnek bizonyult, miután…
Tovább olvasom >Törlők viadala
A háztartási papírtörlők mindennapi életünk elengedhetetlen kellékei, amelyek kényelmet és…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >