CBA: fókuszban a Magyar Termék védjegyes termékek! – A vállalat tovább erősíti a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös együttműködését
A hazai kereskedelmi üzletláncok közül a CBA is kiemelten kezeli a kiváló minőségű magyar termékek széles körű forgalmazását. Ennek hátterében több fontos tényező áll, amelyek magyarázzák, miért helyez a vállalat ekkora hangsúlyt a honi előállítási árucikkekre, köztük a Magyar Termék védjegyekkel ellátott saját márkás élelmiszerekre. A fentiekkel párhuzamosan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel is évről évre egyre szorosabbra fűzi együttműködését.
Az egyik legfontosabb szempont a hazai gazdaság támogatása, olyannyira, hogy a társaság rendkívül elkötelezett ebben a témában. A magyar termékek kínálatának növelésével a CBA nagyban szeretné segíteni a honi gazdálkodókat és élelmiszer-termelőket. Ez önmagában számos előnyt hordoz magában, hiszen ezzel közvetve hozzá tud járulni új munkahelyek létrehozásához, de a hazai gazdaság fenntartható növekedése is előremozdul.
– A CBA számos független piaci felmérésben bizonyította, hogy élen jár a magyar termékek kínálatban tartása terén – nyilatkozta Noszlopy Zoltán, a vállalat vezérigazgató-helyettese és beszerzési igazgatója. – Üzletláncunk folyamatosan figyelemmel kíséri a hazai termékpiac változásait és igényeit, és alkalmazkodik hozzájuk. Sőt, annak érdekében, hogy mindig a lehető legaktuálisabb és a legkeresettebb árukészletet tudjuk fenttartani, folyamatosan figyelemmel kísérjük a lehetséges beszállítói kört, amelynek köszönhetően, ha új trend, illetve igény jelenik meg a vevői oldalon, akkor a kínálat terén azonnal tudunk reagálni. Ennek is az eredménye, hogy a vásárlók számára könnyű hozzáférni a kiváló minőségű magyar termékekhez a CBA-áruházakban.
A vállalat számára a magyar termékek forgalmazása egyfajta céges működési filozófia is egyben.
– Éppen ezért tűztük ki célul azt is, hogy a saját márkás PIROS termékcsaládunk minél több árucikke szerezhessen jogot arra, hogy viselhesse a hazai és megbízható eredetet tanúsító Magyar Termék védjegyek valamelyikét. Jelenleg 167 db Magyar Termék védjegyes saját márkás árucikkünk van – mondta el a szakember, aki azt is kiemelte, hogy a vállalat éppen a fentiek okán vesz részt aktívan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi kampányaiban, amelyeket az üzlettérben és hivatalos felületein is népszerűsít. – Legutóbb is örömmel csatlakoztunk az augusztusi Hazai Termékek Hónapja projekthez, valamint az ősszel indult és a jövő évre átívelő, „A hazaiban több van” akciósorozathoz is. A szervezettel közös együttműködésünket azért is fűzzük egyre szorosabbra, mert a mindkét fél számára előnyös kooperáció által – a kedvező részvételi feltételeket kiaknázva – a Magyar Termék védjegyes termékek még jobb piaci pozícióhoz juthatnak, illetve még szélesebb vásárlói körben lehetnek ismertebbek.
(x)
Related news
Community in the community
The recent MasterWorks business workshop of Hungarian Product Nonprofit Kft.…
Read more >More high-quality plant-based private label products
According to PLMA, European private label sales will reach a…
Read more >Related news
Cheer and win with Mizo!
Mizo places special emphasis on supporting a varied, healthy diet…
Read more >Why does the 9th Laurel Retail Conference seem unmissable?
If there’s one event where you can never say “it’s…
Read more >Everyone wins with shrink wrap free toilet paper – Rossmann is the leader in green innovation
MAGYAR PISZKE PAPÍR Kft.’s shrink wrap free Crepto 3240 toilet…
Read more >