CBA: fókuszban a Magyar Termék védjegyes termékek! – A vállalat tovább erősíti a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös együttműködését
A hazai kereskedelmi üzletláncok közül a CBA is kiemelten kezeli a kiváló minőségű magyar termékek széles körű forgalmazását. Ennek hátterében több fontos tényező áll, amelyek magyarázzák, miért helyez a vállalat ekkora hangsúlyt a honi előállítási árucikkekre, köztük a Magyar Termék védjegyekkel ellátott saját márkás élelmiszerekre. A fentiekkel párhuzamosan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel is évről évre egyre szorosabbra fűzi együttműködését.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/12/NoszlopyZoltan_BDayses_opt-scaled-e1701865593808-228x300.jpeg)
Noszlopy Zoltán
vezérigazgató-helyettes
és beszerzési igazgató
CBA
Az egyik legfontosabb szempont a hazai gazdaság támogatása, olyannyira, hogy a társaság rendkívül elkötelezett ebben a témában. A magyar termékek kínálatának növelésével a CBA nagyban szeretné segíteni a honi gazdálkodókat és élelmiszer-termelőket. Ez önmagában számos előnyt hordoz magában, hiszen ezzel közvetve hozzá tud járulni új munkahelyek létrehozásához, de a hazai gazdaság fenntartható növekedése is előremozdul.
– A CBA számos független piaci felmérésben bizonyította, hogy élen jár a magyar termékek kínálatban tartása terén – nyilatkozta Noszlopy Zoltán, a vállalat vezérigazgató-helyettese és beszerzési igazgatója. – Üzletláncunk folyamatosan figyelemmel kíséri a hazai termékpiac változásait és igényeit, és alkalmazkodik hozzájuk. Sőt, annak érdekében, hogy mindig a lehető legaktuálisabb és a legkeresettebb árukészletet tudjuk fenttartani, folyamatosan figyelemmel kísérjük a lehetséges beszállítói kört, amelynek köszönhetően, ha új trend, illetve igény jelenik meg a vevői oldalon, akkor a kínálat terén azonnal tudunk reagálni. Ennek is az eredménye, hogy a vásárlók számára könnyű hozzáférni a kiváló minőségű magyar termékekhez a CBA-áruházakban.
A vállalat számára a magyar termékek forgalmazása egyfajta céges működési filozófia is egyben.
– Éppen ezért tűztük ki célul azt is, hogy a saját márkás PIROS termékcsaládunk minél több árucikke szerezhessen jogot arra, hogy viselhesse a hazai és megbízható eredetet tanúsító Magyar Termék védjegyek valamelyikét. Jelenleg 167 db Magyar Termék védjegyes saját márkás árucikkünk van – mondta el a szakember, aki azt is kiemelte, hogy a vállalat éppen a fentiek okán vesz részt aktívan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi kampányaiban, amelyeket az üzlettérben és hivatalos felületein is népszerűsít. – Legutóbb is örömmel csatlakoztunk az augusztusi Hazai Termékek Hónapja projekthez, valamint az ősszel indult és a jövő évre átívelő, „A hazaiban több van” akciósorozathoz is. A szervezettel közös együttműködésünket azért is fűzzük egyre szorosabbra, mert a mindkét fél számára előnyös kooperáció által – a kedvező részvételi feltételeket kiaknázva – a Magyar Termék védjegyes termékek még jobb piaci pozícióhoz juthatnak, illetve még szélesebb vásárlói körben lehetnek ismertebbek.
(x)
Related news
Ahold Delhaize is launching a range of 500 new private brand products in consistent packaging with labels in four languages, for its chains in Czechia, Greece, Romania and Serbia. The group is aiming to raise the sales share for private brands to 45 % by 2028.
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Read more >Despar Italia Expands S-Budget Private Label Brand Nationwide
Italian retail operator and SPAR concessionaire Despar Italia is rolling…
Read more >Dubai chocolate is available in PRÍMA and CBA stores
The increasingly popular Dubai chocolate (Rosso Bianco 36g – Dubai…
Read more >Related news
Quality and innovation in the dairy industry
The KMÉ (Excellent Quality) certification on Alföldi Tej Kft.’s products…
Read more >Excellent Quality Foods on ALDI Shelves
ALDI is increasingly offering high-quality products that have earned the…
Read more >