CBA: fókuszban a Magyar Termék védjegyes termékek! – A vállalat tovább erősíti a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közös együttműködését
A hazai kereskedelmi üzletláncok közül a CBA is kiemelten kezeli a kiváló minőségű magyar termékek széles körű forgalmazását. Ennek hátterében több fontos tényező áll, amelyek magyarázzák, miért helyez a vállalat ekkora hangsúlyt a honi előállítási árucikkekre, köztük a Magyar Termék védjegyekkel ellátott saját márkás élelmiszerekre. A fentiekkel párhuzamosan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel is évről évre egyre szorosabbra fűzi együttműködését.

Noszlopy Zoltán
vezérigazgató-helyettes
és beszerzési igazgató
CBA
Az egyik legfontosabb szempont a hazai gazdaság támogatása, olyannyira, hogy a társaság rendkívül elkötelezett ebben a témában. A magyar termékek kínálatának növelésével a CBA nagyban szeretné segíteni a honi gazdálkodókat és élelmiszer-termelőket. Ez önmagában számos előnyt hordoz magában, hiszen ezzel közvetve hozzá tud járulni új munkahelyek létrehozásához, de a hazai gazdaság fenntartható növekedése is előremozdul.
– A CBA számos független piaci felmérésben bizonyította, hogy élen jár a magyar termékek kínálatban tartása terén – nyilatkozta Noszlopy Zoltán, a vállalat vezérigazgató-helyettese és beszerzési igazgatója. – Üzletláncunk folyamatosan figyelemmel kíséri a hazai termékpiac változásait és igényeit, és alkalmazkodik hozzájuk. Sőt, annak érdekében, hogy mindig a lehető legaktuálisabb és a legkeresettebb árukészletet tudjuk fenttartani, folyamatosan figyelemmel kísérjük a lehetséges beszállítói kört, amelynek köszönhetően, ha új trend, illetve igény jelenik meg a vevői oldalon, akkor a kínálat terén azonnal tudunk reagálni. Ennek is az eredménye, hogy a vásárlók számára könnyű hozzáférni a kiváló minőségű magyar termékekhez a CBA-áruházakban.
A vállalat számára a magyar termékek forgalmazása egyfajta céges működési filozófia is egyben.
– Éppen ezért tűztük ki célul azt is, hogy a saját márkás PIROS termékcsaládunk minél több árucikke szerezhessen jogot arra, hogy viselhesse a hazai és megbízható eredetet tanúsító Magyar Termék védjegyek valamelyikét. Jelenleg 167 db Magyar Termék védjegyes saját márkás árucikkünk van – mondta el a szakember, aki azt is kiemelte, hogy a vállalat éppen a fentiek okán vesz részt aktívan a védjegyeket kibocsátó Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi kampányaiban, amelyeket az üzlettérben és hivatalos felületein is népszerűsít. – Legutóbb is örömmel csatlakoztunk az augusztusi Hazai Termékek Hónapja projekthez, valamint az ősszel indult és a jövő évre átívelő, „A hazaiban több van” akciósorozathoz is. A szervezettel közös együttműködésünket azért is fűzzük egyre szorosabbra, mert a mindkét fél számára előnyös kooperáció által – a kedvező részvételi feltételeket kiaknázva – a Magyar Termék védjegyes termékek még jobb piaci pozícióhoz juthatnak, illetve még szélesebb vásárlói körben lehetnek ismertebbek.
(x)
Related news
Lidl Launches Global Innovation Centre In Portugal, Grows Share In Italy
German discounter Lidl has chosen Portugal as the home of…
Read more >What will 2025 look like – shall we get ready for a flying start?
In March Mesterművek Business Club welcomed its members to a…
Read more >Coop Switzerland saves food with sustainable private label
Coop Switzerland’s new sustainable private label, Nice-to-Save-Food, focuses on using…
Read more >Related news
Traditional pastries of excellent quality, for generations
Founded in Pécsvárad, Aranycipó Ltd. has been producing high-quality baked…
Read more >Renewal for Cup Revolution: RevoUnion is here
Cup Revolution continues with a new umbrella brand and an…
Read more >The world of private labels is moving to Amsterdam again – interview with Peggy Davies, President of PLMA
PLMA’s 2025 World of Private Label trade fair is once…
Read more >