Pizza és Pepsi buli online – felül top, alul pizsama
2020-ban sem kell lemondani a házibulikról. Igaz csak virtuálisan, partizni hívja a pizzák szerelmeseit a Panera és a Pepsi az USA-ban. 1000 szerencsés pedig 50 dolláros e-ajándékkártyát nyerhet saját virtuális pizzapartija rendezéséhez.
A Panera Bread pékség és kávézó lánc jelenleg 2118 egységgel működik az USA-ban és Kanadában. Új termékük, a kövön sült vékony pizza többféle variációban (normál vagy teljes őrlésű, többféle feltéttel) kapható. A bevezetési kampányban a Pepsivel összefogva hirdettek nyereményjátékot a PR Newswire oldalán közzétett beszámolójuk szerint.
A közösségi médiában megjelenő videók sztárja Andrew Bachelor, más néven „King Bach”, akinek több mint 20 millió követője van az Instagramon és 2,5 millió a Twitteren. A színész, tartalom készítő és humorista megosztja saját virtuális partiterveit, hogyan öltözködjenek és még sok mást az Instagramon keresztül. A tippekkel együtt azt is elárulja, hogy mindenki bekapcsolódhat az év legjobb pizzapartijába.
A nyereményhez a pizza kedvelőknek egy virtuális buli szelfit (alkalmi felső, alul pizsama) kell közzétenniük a Twitteren vagy az Instagramon a #PaneraPepsiSweepstakes, @PaneraBread és @Pepsi címkével. 2020. december 11. és 20. között minden nap 100 nyertest választanak ki, akik 50 dolláros Panera e-ajándék kártyát kapnak.
-Mivel sokan idén másképp kényszerülnek ünnepelni, örömmel tölt el minket, hogy egy kis vidámságot és nevetést csempészhetünk a virtuális ünneplésbe a Pepsivel karöltve – mondta Eduardo Luz, a Panera márka- és koncepcióvezetője.
Az új Flatbread Pizza és a Pepsi klasszikus párosítás, ráadásul a Panera többféle gyors átvételi módot kínál, így a vevőknek már csak a dátum kitűzését és a család vagy a barátok virtuális összehívását kell megoldani.
-Nagy örömünkre szolgál, hogy a Panerával együttműködve ünnepelhetjük a családok és barátok rugalmasságát, kreativitását és virtuális összejöveteleit. Ráadásul a pizzapartik szórakoztatóak, és a Panera Flatbread Pizza jobb Pepsivel. – mondta Scott Finlow, a PepsiCo Foodservice marketing vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Akár 10 millió forintot is rejthet egy XIXO-üdítő
Elstartolt a XIXO történetének eddigi legnagyobb nyereményjátéka, amelynek keretein belül…
Tovább olvasom >Letöri több mint 400 terméke árát a SPAR
Két akciós ajánlat is vár a vásárlókra SPAR-üzletekben! A promócióban…
Tovább olvasom >Botrányos akció miatt húzta be a kéziféket a Temu
A Temu reagált a felhasználók aggodalmaira, és módosította egyik promóciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 4,2, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal emelkedett
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,6…
Tovább olvasom >Jelentős emelkedés a kiskereskedelemben – ágazati kitekintő
Márciusban jelentősen, 2%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >NGM: egyre dinamikusabb a fogyasztás helyreállása, márciusban 4,2 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ezzel már három egymást követő hónapban nőtt a fogyasztás
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb adatai alapján a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >