Turisztikai ügynökség: a Red Bull Air Race jelentősen hozzájárul a magyar turizmus sikeréhez

Turisztikai ügynökség: a Red Bull Air Race jelentősen hozzájárul a magyar turizmus sikeréhez

A Red Bull Air Race világbajnokság budapesti futama 2004 óta a turizmus és Magyarország turisztikai országmárkája szempontjából is jelentős hasznot hoz az országnak – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ)...

Tovább olvasom

Magazin: Prémium kényeztetés, szélesedő kategória

A prémiumizáció trendje és a nagyobb rétegszámok erősödése mind a toalettpapíroknál, mind a papír zsebkendőknél látványos mértékűvé vált. A toalettpapírok szegmensében folytatódik a nedves kivitel és a nagyobb tekercsszámú kiszerelések...

Tovább olvasom

KSH: tovább gyorsult a keresetek emelkedése

Áprilisban a bruttó átlagkereset 340 600 forint volt, 12,6 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban. Az év negyedik hónapjában a keresetek emelkedése ismét gyorsult a februári 11,9 és a márciusi...

Tovább olvasom

A biztonságos magyar tojást vásárolják a fogyasztók

Az ellenőrzött termelésből származó, biztonságos magyar étkezési tojások fogyasztását részesítsék előnyben a hazai vásárlók – hívja fel a figyelmet a Magyar Tojóhibrid-Tenyésztők és Tojástermelők Szövetsége (Tojásszövetség). A külföldi előállítású, importált...

Tovább olvasom

Munkaerőhiány sújtja a magyar zöldségtermesztést

Egyre komolyabb problémát okoz a zöldség-gyümölcs ágazatban a munkaerőhiány, ami mostanra már a termések minőségére is negatívan hathat – olvasható az agrarszektor.hu-n. Idén a szabadföldi konzerv uborka és paprika, valamint...

Tovább olvasom

Jelölési hibákat talált a Nébih legújabb terméktesztje

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) gluténmentes spagettiket vizsgáló tesztje megfelelőnek találta a 9 ellenőrzött terméket, de jelölési hiányosságok miatt 3 termék felelős vállalkozójával szemben indított hatósági eljárást, és figyelmeztette őket...

Tovább olvasom

Mennyire félünk a tartósítószerektől, ízfokozóktól?

Országos kutatásban vizsgálták, hogyan viszonyulnak a magyar fogyasztók az élelmiszer-adalékanyagokhoz. Ha azt olvassuk a címkén, hogy E-500 nátrium-hidrogén-karbonát, vagy E-300, a legtöbben laborban előállított veszélyes kemikáliára gondolunk, pedig utóbbi maga...

Tovább olvasom

Magyar márka az első a jegestea piacon

A hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO. A többszörös Magyar Brands és Superbrands díjas italmárka a jeles alkalmat a legnagyobb...

Tovább olvasom

Coca-Cola: egyre népszerűbbek a cukormentes italok

A kedvező gazdasági környezet és az új kereskedelem-politika révén a Coca-Cola HBC a korábbi éveket meghaladó forgalmat és eredményt ért el tavaly. Á rbevételét és nyereségét is növelte tavaly a...

Tovább olvasom

Módosulhat az automata felügyeleti egységgel fel nem szerelhető egységek szabályozása

Megjelent az automata felügyeleti egységgel (AFE) fel nem szerelhető berendezések szabályozására vonatkozó módosító javaslat, amely kedvezően befolyásolhatja az érintett automaták üzemeltetőit. A NAK felhívja tagjai figyelmét, hogy a berendezések üzemeltetésének...

Tovább olvasom

Romlott a fogyasztói hangulat az euróövezetben és az EU-ban is

Romlott a fogyasztók bizalma júniusban az euróövezetben és az Európai Unióban is – derült ki az Európai Bizottság csütörtökön közzétett előzetes gyorsbecsléséből. A hangulatindex 0,7 ponttal mínusz 0,5 pontra csökkent...

Tovább olvasom

Édes és sós újdonságok az ALDI pékségeiben

Az ALDI Azon Melegében pékségei folyamatosan fejlesztik termékkínálatukat, legutóbb egy édes és egy sós péksüteménnyel gazdagodott a szortiment. A gianduja eredetileg Olaszországból származik: még Napóleon uralkodása alatt született meg Torinóban,...

Tovább olvasom

Elutasítja a szakszervezeti szövetség a cafeteria-rendszer módosítását

Elutasítja a cafeteria-rendszer módosítását a Magyar Szakszervezeti Szövetség (MASZSZ) és egyeztetést sürget a tervezetről a Kormány Állandó Konzultációs Fórumának összehívásával. A MASZSZ csütörtöki közleménye szerint a szakszervezetek a cafeteria keretében...

Tovább olvasom

Talajmenti fagyi – A nap videója

A hazai pékek és cukrászok problémája és konkurenciája az úgynevezett albán pékség és az albán fagylalt. Az érintettek szerint ezek alacsony minőségű termékeket készítenek és árulnak olcsón, ráadásul korábban adózási...

Tovább olvasom

Rubens Menin, a brazíliai MRV Engenharia vezetője nyerte az EY világversenyét

Rubens Menin, a brazíliai MRV Engenharia e Participações S.A (MRV) alapító elnöke nyerte el az EY Az Év Üzletembere nemzetközi díjat, az EY World Entrepreneur of the Year idei döntőjén....

Tovább olvasom

Százmilliárdokba kerülne az öntözés, de komoly többletjövedelmet generálna

180 oldalas tanulmányt készített az Agrárgazdasági Kutató Intézet az öntözés fejlesztéséről. A kutatók a növények vízigényét, a talajadottságokat és a vízkészleteket vették számba, majd számszerűsítették, hogy az elméletileg öntözésbe vonható...

Tovább olvasom

Magazine: The Guild’s managing director and co-president

László Selmeczi has been the managing director of the Guild of Hungarian Confectioners since 2006 and since 2015 he has also filled the position of co-president. He believes that besides economic...

Tovább olvasom

Business Dinner: terítéken a gazdaságpolitika és a versenyképesség

A Trade magazin és a Lánchíd Klub májusban tartotta közös Business Dinner rendezvénysorozatának következő állomását. A gazdaság (és) politika című beszélgetés meghívott előadói Mráz Ágoston Sámuel, a Nézőpont Intézet vezetője,...

Tovább olvasom

Az Év Display-e

Jubileumi 60. alkalommal díjazta az in-store kommunikáció legjobb kihelyezéseit a Shop! nemzetközi egyesülete. Az OMA Awards díjak kihirdetésére március 28-án, a chicagói GlobalShopon került sor. A 23 kategóriában kiosztott elismerések közül lapunkban Az Év Display-e kategória...

Tovább olvasom

Figyelmesség, pontosság és innovatív ötletek – Family-Friss

A Family-Friss Kft. története szódagyártással kezdődött 28 éve. A sör, szeszes italok, borok, üdítők és édességek folyamatosan bővülő választékát kínáló családi vállalkozás nap mint nap Mosonmagyaróvár és 40 kilométeres körzetének kereskedelmi egységeit...

Tovább olvasom

Kereskedelmi Nívódíj a magyar termékekért

Új díjat alapít a kereskedőknek a Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade magazin. Az elismerést az a kereskedelmi társaság kapja, amely a Magyar Termék védjegyhasználó cégeinek szavazatai alapján a legtöbbet tette...

Tovább olvasom

Stabil partnerek, gyors kiszolgálás a Depó-Trade-nél

A Depó-Trade ’94 Bt. több mint 20 éve foglalkozik élelmiszerek, édességek, kávé kis- és nagykereskedelmével. Választéka mintegy 1500 cikkelemből áll, nagykereskedelmi tevékenységét főleg Komárom-Esztergom megye területén folytatja. Partnereit három üzletkötőjük heti rendszerességgel látogatja,...

Tovább olvasom

Adópolitizálás

A kora nyári rendkívüli parlamenti ülésszakon a kormány bejelentette a költségvetési bevételeket alapvetően meghatározó adótörvények változásait. A számtalan egyszerűsítés, csökkentés és növelés kijelölte előre a leendő nyerteseket és veszteseket. A bérterhek...

Tovább olvasom

Saját láncban gondolkozik a Csoki Max

A Csoki Max Magyarország Kft. 1998-ban nyitotta meg nagykereskedelmi raktáráruházát. Jelenlegi, 2500 m²-es telephelyére 2001-ben költözött, így a korábbinál sokkal korszerűbb körülmények között, jóval nagyobb választékkal tudja kiszolgálni vásárlóit. Az induláskor kialakított édesség-...

Tovább olvasom

NETA Neked…édes élet!

Úgy tűnik, a hazai vállalkozások versenyképessége ismételten kihívások előtt áll. Nem elég a rendelkezésre (nem) álló humán kapacitások folyamatos kezelésének szükségessége, nem elég a gazdaságpolitikai szabályozórendszer változásainak állandó lekövetése, és...

Tovább olvasom

Vidéken erősített a Chef Market

A Chef Market 2017-es éve leginkább a logisztikai fejlesztésekről szólt. A nagykereskedelmi piacon kialakuló versenyhelyzetre reagálva fontos döntést hoztak azzal, hogy a vidékre történő szállításokhoz egy külső professzionális logisztikai partnercéget kerestek. A...

Tovább olvasom

Több nagykereskedő, kevesebb termelő a Nagybanin

A Budapesti Nagybani Piac 1991-ben alakult, és fontos szerepe van a zöldség-gyümölcs kínálat biztosításában a főváros és agglomerációja részére. A társaság a közel 35 hektáros alapterületű piacon létrehozott infrastruktúrát kis- és közepes...

Tovább olvasom

Minőségi munka a BA-HA-MA’S-nál

Az 1994-ben alapított BA-HA-MA’S Kft. számára 2017-ben a legfontosabb piaci változás az áfacsökkentés volt két fontos értékesítési csatornában is: a baromfihús áfájának csökkentése elsősorban a kiskereskedelmi szektorban, a vendéglátás áfacsökkentése a...

Tovább olvasom

Webáruházzal várja fiatalodó vevőkörét az ANGRO

A békéscsabai ANGRO Nagykereskedelmi Kft. életében a legfontosabb esemény 2017-ben az volt, hogy megnyitotta viszonteladói igényekre szabott webáruházát. Partnerei ezáltal könnyen felfedezhetik a termékkínálatot, emellett gyorsan és átlátható módon adhatják le rendeléseiket. A...

Tovább olvasom

Jó volt a tavalyi év a nagykereskedőknek is

Nemcsak az előző számban bemutatott kiskereskedelmi láncok bővültek szép eredménnyel tavaly, de a nagykereskedők is. Ebben a lapszámban a kereskedelmi sikereket a nagykerek eredményeinek bemutatásával folytatjuk. Ahogy a kiskereskedelmi láncok,...

Tovább olvasom
Oldal