ONLINE konferencia a promóciók jelenéről és jövőjéről
Kire, mi, miért hat vagy sem egy promóció során?
Melyek voltak 2019 legsikeresebb promóciói és miért?
Mi lehet a kulcs, a titok a promóciók csábításában?
Hogy vélekednek a vásárlók a promóciókról a jelen helyzetben, és a járvány utáni időről?
Sok kérdésre fogunk választ kapni április 30-án a hagyományos, promóciókról szóló szakmai napunkon, amely idén először ONLINE kerül megrendezésre.
Az év legsikeresebb promóciója versenyre idén is sokan pályáztak. A szakmai zsűri már megtette voksait, a Kantar-Hoffmann piackutató szakemberei pedig 4 fókusz csoportkutatást végeztek, hogy a vásárlók véleményét is meghallgassuk. Ezek összesítése után április első felében már tudni fogjuk, hogy kik nyerték a kategóriákat, akiket szintén hallani fogunk az ONLINE konferencián.
Az alábbi programot már az új körülményekhez igazítva állítottuk össze. Bár a program sok előadást tartalmaz, lesz idő közben a felfrissülésre, sőt egy kis online networkingre is.
A konferencián való részvételhez nem kell programot letölteni a számítógépre, csak egy kommunikációs eszközre és internetre van szükség.
Most viszont nagyon fontos az előzetes regisztráció, mert aki nem jelentkezik a konferenciára, annak nem tudjuk elküldeni a linket, amivel beléphet a Microsoft Teams online videó szobába.
A korábbiakhoz képest:
- pályázóink nem egy, hanem 2 fővel regisztrálhatnak térítésmentesen
- a részvételi díj az eredeti 49,900 Ft+áfa/fő helyett csak 23,000 Ft+áfa/fő
- Trade Marketing Klub vagy POPAI tagság esetén 20% kedvezményt biztosítunk a jelentkező cég egy kollégájának
- Trade magazin előfizetéssel rendelkező jelentkező 10% kedvezményben részesül
Ha érdekel, hogy mi fogja meg egy promócióban leginkább a vásárlókat, és milyen mechanizmust szeretnek leginkább, vagy mi a véleményük, hogy változnak majd szokásaik a jelen helyzettől befolyásolva, akkor tarts velünk!
Részletes program és jelentkezés itt!
Kapcsolódó cikkeink
Az év legsikeresebb promóciója 2023 – még 2 hétig lehet pályázni
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője…
Tovább olvasom >Magazin: Változnak a promóciós elvárások
Idén is szakmai konferencia keretében adták át „Az év legsikeresebb…
Tovább olvasom >Érzelmek mozgatják a promóciókat is
A Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója 2022” konferencián a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >