Az év legsikeresebb promóciója 2023 – még 2 hétig lehet pályázni
Nevezni az FMCG-promócióban szereplő termék gyártója/forgalmazója és/vagy a promóció kivitelezője tud. A versenyben azok az országos promóciók vehetnek részt, amelyek 2021. október 1. és 2022. december 31. között megvalósultak.
Nevezni az alábbi kategóriákban lehet:
– ÉLELMISZER
– ITAL
– HORECA
– NON-FOOD (HÁZTARTÁSI VEGYI ÁRU ÉS KOZMETIKA)
– ONLINE/DIGITÁLIS
– KERESKEDELMI
– NON-FMCG
A versenybe nevezett promóciók sikeréről kategóriánként, a piackutatásban résztvevő vásárlók döntenek.
A promóciós eszközök hatékonyságát és a kreatív munkát szakmai zsűri véleményezi. A versenyben együtt indulhat a legköltséghatékonyabbnak tartott promóció a legkreatívabbal, vagy a legnagyobb bevételnövekedést hozóval!
A fenntarthatósági, CSR, valamint Trade magazin, POPAI és Trade Marketing Klub különdíjak is átadásra kerülnek, bármely kategóriához kapcsolódva érkeznek az ilyen témájú pályázatok.
A nevezési határidő: 2023. március 1.
Nevezési díj: 1. pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa, (társnevezői díj: 89 000 Ft + áfa), amely magában foglalja 1 fő részvételét a díjátadóval egybekötött konferencián.
Díjátadó és szakmai nap: 2023. április 27., 9.00 – 16.30
Helyszín: Hotel Aquincum (1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 94.)
Pályázati adatlap
Kapcsolódó cikkeink
Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >Lezárult a Soproni „rockos” promóciója
Közel huszonháromezer szavazattal szálltak versenybe a zenerajongó sörkedvelők az egyik…
Tovább olvasom >Mix-and-match ajánlatokkal igyekszik elkötelezettebbé tenni vásárlóit a brit Nisa
2025-ig tart a brit Nisa által a vásárlói elkötelezettség növelése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >