„Az év legsikeresebb promóciója” 2019 ONLINE szakmai nap és díjátadó

Dátum: 2020. 04. 30. 08:30
ONLINE konferencia a promóciók jelenéről és jövőjéről

Kire, mi, miért hat vagy sem egy promóció során?
Melyek voltak 2019 legsikeresebb promóciói és miért?
Mi lehet a kulcs, a titok a promóciók csábításában?
Hogy vélekednek a vásárlók a promóciókról a jelen helyzetben, és a járvány utáni időről?

Sok kérdésre fogunk választ kapni április 30-án a hagyományos, promóciókról szóló szakmai napunkon, amely idén először ONLINE kerül megrendezésre.

Az év legsikeresebb promóciója versenyre idén is sokan pályáztak. A szakmai zsűri már megtette voksait, a Kantar-Hoffmann piackutató szakemberei pedig 4 fókusz csoportkutatást végeztek, hogy a vásárlók véleményét is meghallgassuk. Ezek összesítése után április első felében már tudni fogjuk, hogy kik nyerték a kategóriákat, akiket szintén hallani fogunk az ONLINE konferencián.

Az alábbi programot már az új körülményekhez igazítva állítottuk össze. Bár a program sok előadást tartalmaz, lesz idő közben a felfrissülésre, sőt egy kis online networkingre is.

A konferencián való részvételhez nem kell programot letölteni a számítógépre, csak egy kommunikációs eszközre és internetre van szükség.
Most viszont nagyon fontos az előzetes regisztráció, mert aki nem jelentkezik a konferenciára, annak nem tudjuk elküldeni a linket, amivel beléphet az online videó szobába.

A korábbiakhoz képest

  • pályázóink nem egy, hanem 2 fővel regisztrálhatnak térítésmentesen
  • a részvételi díj az eredeti 49,900ft+áfa/fő helyett csak 23 900ft+áfa/fő
  • Trade Marketing Klub vagy POPAI tagság esetén 20% kedvezményt biztosítunk a jelentkező cég egy kollégájának
  • Trade magazin előfizetéssel rendelkező jelentkező 10% kedvezményben részesül

Ha érdekel, hogy mi fogja meg egy promócióban leginkább a vásárlókat, és milyen mechanizmust szeretnek leginkább, vagy mi a véleményük, hogy változnak majd szokásaik a jelen helyzettől befolyásolva, akkor tarts velünk!

Program:

8.30–9.00 Bejelentkezés video chattel a virtuális konferenciaterembe
9.00–9.10 Napindító felvezető Hermann Zsuzsanna ügyvezető-főszerkesztő, Trade magazin
9.10–9.30 Egy promóció csábulás-faktora Turcsán Tünde kereskedelmi vezető, GfK
9.30–10.15 Fókuszcsoportok értékelése az idei pályázatokról és terveik a következő hónapok vásárlásaira Tolnai Gábor divízió igazgató, Kantar-Hoffmann
10.15–10.45 Kávészünet
10.45–11.00 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – Ital kategória nyertesének prezentációja Sárközi Tamás SSD Shopper Marketing Manager, Coca-Cola HBC és Makra Mercédesz account manager, Rewart Kft.
11.00–11.20 Izgalmak a promóciókban – Kire, mi, miért hat? Tari Annamária pszichoanalitikus
11.20–11.35 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – Online/Digitális kategória nyertesének prezentációja
11.35–11.50 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – Élelmiszer kategória nyertesének prezentációja Benedek Eszter ügyvezető igazgató, Magyar Termék Nonprofit Kft. és Kuritár Csaba kreatív igazgató, Tricky Communications Kft.
11.50–12.10 Az Euroshopon jártunk, mesterségünk címere… Justin Sára marketing&event menedzser és Molnár Máté marketing&event menedzser, Trade magazin
12.10–12.30 Amire Ms Trade Marketing 2019 büszke lehet Esztergályos Beáta trade marketing manager, Intersnack Magyarország
12.30–13.00 Ebéd
13.00-13.15 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – Kereskedelmi kategória nyertesének prezentációja Lévai Dorina instore-outdoor főmunkatárs, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
13.15-13.30 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – Non-FMCG kategória nyertesének prezentációja Hovanyecz Norbert ügyvezető igazgató, SuperShop Kft.
13.30-13.45 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – B2B kategória nyertesének prezentációja Kővári Gábor marketing főmunkatárs, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
13.45-13.55 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – A Trade magazin Különdíj nyertesének prezentációja Makra Mercédesz account manager, Rewart Kft.
13.55-14.05 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – A Trade Marketing Klub Különdíj nyertesének prezentációja Magyar Márton kommunikációs szakértő, PLANB Magyarország
14.05-14.15 Az év legsikeresebb promóciója 2019 – A POPAI Különdíj nyertesének prezentációja Király Krisztián business development manager, Bonafarm Zrt. / Pick Szeged Zrt.
14.15-14.30 Kérdések és válaszok

A pályázat kiírója Szakmai partner A különdíjak felajánlói

Popai Hungary green120

A rendezvény támogatói

superbr  magyarbrandsJOmagyarbrandsJO