Németország: minden ötödik Burger Kingben eladott Whopper növényi alapú
Egyre népszerűbb a húsmentes táplálkozás Németországban. Az év elején arról lehetett hallani, hogy a németek mintegy 10%-a vegetáriánus és az a hír járja, hogy 3,8%-uk vegán étrendet követ.
A Burger King az országban a növényi alapú ételek iránti ugrásszerűen megnövekedett keresletnek úgy tesz eleget, hogy minden menüpontból árul húsmentes változatot is.
Klaus Schmaeing, a Burger King Németország marketingvezetője a Vegconomistnak nyilatkozva nemrégiben elmondta, hogy a csapat „szívvel-lélekkel” igyekszik a növényi alapú ételeket népszerűsíteni.
– Körülbelül minden ötödik Whoppert már növényi alapú pogácsával adjuk el
– mondta.
– A Long Chicken esetében majdnem minden negyedik terméket növényi alapú húspogácsával rendelnek. De nem állunk meg itt. Továbbra is izgalmas újításokkal lepjük meg vendégeinket és rajongóinkat, így kínálva nekik lehetőséget a növényi alapú alternatívák kipróbálására.
A húsmentes Burger King
A Burger King Németországban a holland The Vegetarian Butcher márka vegán húsáruját kínálja, Long Chicken szendvicsében pedig a Violife vegán sajtját használja. Míg ez a termék vegán, a húsmentes termékek némelyikében tojás vagy tejből készült sajt található, ezért a vásárlók jó, ha rendelés előtt mindig pontosítják igényeiket.
Az üzletlánc 2021-ben nyitotta meg a világ első teljesen növényi alapú Burger King éttermét Kölnben. A lépés népszerűsége okán a példát számos más ország – köztük az Egyesült Királyság, Portugália és Ausztria – is követte.
A húsmentes menüjéről széles körben ismertté vált Burger King a tavalyi év elején bejelentette, hogy az Egyesült Királyságban étlapjáT 50 százalékban húsmentessé teszi. Bevezette a vegán nuggetseket és a növényi alapú Whopper-t is. Alasdair Murdoch vezérigazgató akkor azt mondta, hogy ez az intézkedés „jelentős mérföldkőnek” számítanak a vállalat életében.
Kapcsolódó cikkeink
Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >