Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új, növényi alapú termék jelent meg a dél-amerikai piacon: egy különleges növényi majonéz (NotMayo Doritos), valamint csípős vegán csirkefalatok (NotChicken Nuggets Flamin’ Hot). Mindkét újdonság a PepsiCo ikonikus Doritos snackjeinek ízvilágára épít.
A 2015-ben alapított NotCo mesterséges intelligenciával fejleszt növényi alternatívákat, amelyek igyekeznek az állati eredetű termékek ízét és állagát szinte tökéletesen visszaadni – számolt be a Just Food. A vállalat 2022-ben a Kraft Heinzzel együttműködve már fejlesztett növényi alapú termékeket a „Giuseppe”-nek nevezett AI-technológia használatával.
A NotCo vezérigazgatója, Matías Muchnick szerint a vállalatnak a Giuseppével lehetősége nyílik rekordidő alatt megvalósítani korábban elképzelhetetlen dolgokat. Hozzátette, hogy a PepsiCo-val most kialakítotthoz hasonló márkapartnerségek gyorsabb, finomabb és fenntarthatóbb termékfejlesztést tesznek lehetővé.
Mint azt a PepsiCo regionális marketingvezetője, Benjamín Herrera elmondta, a Doritos nemcsak az íze, hanem merészsége és a márka eredeti személyisége miatt is kedvelt márka Chilében. A NotCo-val való együttműködés pedig jól tükrözi ezt a szellemiséget.
A NotCo célja, hogy 2027-re nyereségessé váljon, de saját márkás üzletágában már 2025-ben eljuthat a nyereséges működésig.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia és vallás – támogat vagy távolít?
A mesterséges intelligencia térhódítása alól a vallással való találkozás, a…
Tovább olvasom >Magyarország bízik az AI-ban
Miközben a mesterséges intelligencia (AI) világszerte egyre nagyobb hatással van…
Tovább olvasom >Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >