Élményvariációk
A vásárlói élmény mint az egyik legfontosabb retail fejlesztési terület az üzletdizájntól a szolgáltatásokig, a legkülönfélébb koncepciókat hívja életre. Ezekre az egyedi ötletekre Bob Ingram, a Progressive Grocer szerkesztője gyűjtött néhány, egyesült államokbeli példát. Az egyik különleges, érzelmekre ható koncepcióval az arizonai Bashas’ élelmiszerlánc rukkolt elő, amely figyelembe veszi vásárlókörének összetételét, így Window Rock városban található üzletének megújított dizájnja és kínálata a navaho indián kultúrát idézi. A kaliforniai Gelson’s Markets üzletek egyik legújabb szolgáltatása pedig a „Sip & Shop”. Míg a vásárló az üzlet kávézójában várakozik, bevásárlólistája alapján összekészítik számára a termékeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Összefog a Ghost Kitchens és a Walmart Kanada
Egy helyen kínálja a különböző éttermek menüit és vezető FMCG…
Tovább olvasom >A Walmartban ősszel is zajlik az élet
Az USA legnagyobb kiskereskedője tovább folytatja hatalmas parkolói marketing célú…
Tovább olvasom >A termékeladás már kevés
A „figital” megoldások kerültek reflektorfénybe 2020-ban az EuroShopon. De mi is…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >Már az üzletek polcain a Szentkirályi Magyarország betétdíjas PET-palackjai
A Szentkirályi Magyarország az elsők között kezdte meg a DRS…
Tovább olvasom >