Összefog a Ghost Kitchens és a Walmart Kanada

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2021. 03. 09. 11:03

Egy helyen kínálja a különböző éttermek menüit és vezető FMCG márkák termékeit a Ghost Kitchen Brands, így jól illeszkedik a Walmart „mindent egy helyen” koncepciójához. Az első közös megjelenés a kanadai St. Catharines-ben nyílt meg és rohamos terjeszkedést ígérnek.

Walmart Kanada

Az éttermek bezárása, a csak kiszállításra való berendezkedés, a bevásárlóközpontokban elnéptelendett food-courtok adták az ötletet a szellemkonyha vállalkozásokhoz, amelyek önmagukat a vendéglátás „mindent egy helyen” újítóinak nevezik, a BusinessWire oldalon kiadott közlemény szerint.

Az ötlet lényege

A Ghost Kitchen Brands egy ernyő alá hozta össze a vendéglátás széles palettáját, több mint 20 féle, Kanadában jól ismert étteremláncot – köztük a Quiznos, The Cheesecake Factory Bakery, Pepe’s Perogies, Rocky’s Italian, Canadian Jerk, Slush Puppie, Monster Cupcakes, Saladworks, Beyond Meat, Amaya Indian Street Food, Taco del Mar, Lola’s Latin Food, Tazo, Crêpe Delicious stb – és olyan nagy márkák termékeit, mint a Red Bull, Nescafé és a Ben & Jerry’s.

GKB kínálat

Olyan helyszínekre települnek, ahol még megfordulnak az emberek, legtöbbször élelmiszer üzletláncokkal keresnek partnerséget. Szívesen használják a korábban üzemelt, de most lezárt in-store étkezdéket vagy a kasszasoron túl található konyhákat.  Ezen az egy ponton készítik el az összes ételt és csomagot, amit helyben vagy interneten rendelnek meg tőlük és személyes átvétellel a bevásárlás után vagy házhoz szállítással is lehet kérni. A Ghost Kitchen Brands úgy éri el a fogyasztókat, amikor, ahol és ahogyan ők akarják. A vevők számára nagy előny, hogy egyszerre válogathatnak a sokféle-fajta friss ételből, egy rendeléssel nagyon változatos ételsort állíthatnak össze és azt egy helyen vehetik fel vagy egy kiszállítással kaphatják meg. A kiszállítást szerződött ételfutár céggel pl az Uber Eats-szel oldják meg.

A közös nevező

– A Walmart Kanada tökéletes stratégiai partner számunkra, mivel egyedülálló éttermi koncepciónkkal folytatjuk az innovációt és újraértelmezzük a vendéglátás fogalmát. Mind a két cég hisz az egypontos, „mindent egy helyen” elérhetőség megvalósításában és felismertük a vásárlók számára a könnyen elérhető, megfizethető, kényelmes megoldások értékét – mondta George Kottas, a GKB alapítója és vezérigazgatója.

– Hiszünk a Ghost Kitchens stratégiájában és jövőképében, és nagyon örülünk, hogy első kiskereskedőként stratégiai partnerségre léphetünk. Mindig keressük, hogyan javíthatnánk a vásárlói ​​élményt a megfizethető termékek, szolgáltatások és márkák révén – erősítette meg az együttműködés hátterét Sam Hamam, a Walmart Kanada licencengedélyek igazgatója.

Ghost Kitchens dolgozó

Gyors terjeszkedés

A világjárvány elősegítette a Ghost Kitchen Brands terjeszkedését. A kanadai fogyasztók jól fogadják a változatos, integrált éttermi kínálatot és a kényelmes, zökkenőmentes, rugalmas ajánlatokat. A vállalat karcsú működése és csúcstechnológia alkalmazása lehetővé teszi, hogy több tucat nemzetközi éttermet működtessen egy fedél alatt. Céljuk, hogy Kanadában 12 km-enként nyissanak  Ghost Kitchen-t, és 30 percen belül, minden kanadai városi lakost elérjenek minden nap, a nap 24 órájában. A következő hónapban további 4 kanadai város Walmart áruházában nyitnak.

A vásárlók így a bevásárlás alkalmával rögtön meleg ételt is vihetnek haza, azokhoz kiegészítőket, italokat is választhatnak az áruházból, így tovább növelhetik a kosárértéket, de a Walmart új vásárlók bevonzását is reméli. Nagy kérdés, hogy a visszanyitás után, hogy fognak egymáshoz viszonyulni a korábbi eladótéri étkezőhelyek, amelyekbe sokat invesztáltak a kiskereskedők, és az új GKB-k. Szakértők szerint az együttélésnek egy új dimenziója fog megvalósulni.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink