Mókás éttermi kampány: aki leadja a telefonját, ingyen bort kap
Az észak-itáliai Verona városában található Al Condominio étterem egy különleges ajánlattal várja vendégeit: egy üveg bort kínálnak azoknak, akik hajlandóak leadni mobiltelefonjukat a bejáratnál, és inkább az egymás társaságában való beszélgetést választják.
Angelo Lella, az étterem tulajdonosa elmondta, hogy céljuk az, hogy a vendégek ne a telefonjukat bámulják, hanem élvezzék az egymással töltött időt. Emellett bevallottan a marketing is szerepet játszik a kezdeményezésben, hiszen egy olyan éttermet szerettek volna létrehozni, ami más és egyedülálló.
Az étterembe érkező vendégek a bejáratnál egy zárt dobozba helyezhetik telefonjaikat, majd a kulcsot átadják a pincérnek, aki cserébe egy üveg bort szolgál fel nekik. Az étkezőknek lehetőségük van kritikákat is írni az elfogyasztott ételekről, melyet szintén a dobozba helyeznek. A legkiemelkedőbb kritikát író vendég az következő látogatás alkalmával ingyenes ételt fogyaszthat.
Az étterem kezdeményezése nagyon pozitív visszajelzéseket kapott, hiszen a vendégek kilencven százaléka választotta az ajándék bort a mobiltelefonjuk helyett. Bár Venetóban talán egyedülálló az ilyen kezdeményezés, Toszkánában már volt hasonló akció egy másik étteremben, a Marina di Cecinában található Separè 1968-ban, ahol az arról lemondó vendégek utalványokat kaptak.
Kapcsolódó cikkeink
Sulyok Tamás: kiváló borászok nélkül nem születnének minőségi borok
Kiváló borászok nélkül a legősibb szőlőfajtákból és a legkedvezőbb évjáratok…
Tovább olvasom >Új séf dolgozik az Arany Kaviár élén
Molnár Bence személyében egy fiatal, kiemelkedően tehetséges, a Bocuse d’Or…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >