A Walmartban ősszel is zajlik az élet
Az USA legnagyobb kiskereskedője tovább folytatja hatalmas parkolói marketing célú hasznosítását. Több, mint 140 Halloweeni és foci eseményekkel készül a kötelező távolságtartás és a biztonsági előírások betartásával. A virtuális nyári tábor sikerét pedig őszi táborral folytatja.
A pandémiás helyzetben sem hagyta magára vásárlóit a Walmart. Ahogy korábban beszámoltunk róla, virtuális nyári táborral és a parkolókban felépített ingyenes autós mozival biztosított élményeket és egy kis kiszakadást a karantén-rutinból. Október 12-i közleménye szerint a kereskedőóriás az őszre is több aktivitással készült.
Élménymarketing kihívásokkal
A vásárlói-, ügyfél-, fogyasztói-élmények korát éljük. A világjárvány viszont sok márkát és kereskedőt visszatart, hogy ilyen irányban mozduljon. Az emberek azonban alig várják, hogy biztonságos módon kizökkenjenek a sok hónapos és végeláthatatlannak tűnő karanténhelyzetből.
A Walmart nem állt le, virtuális és szabad térre helyezte át az élmények nagy részét. Már a COVID-19 előtt is voltak ilyen irányú kezdeményezései. Parkolóiban vásárokat és zenei eseményeket szervezett. Most, amikor limitálni kell az üzletekben a vásárlók számát, ösztönözni ajánlott az előrerendelt, érintésmentes csomagátvételt, kihívás a vásárlókkal való aktív kapcsolattartás. Mégis megtalálták a biztonságos módját, hogy a családok visszakapják megszokott őszi eseményeiket, már amíg az időjárás engedi.
Halloween tábor
Nagyon sok pozitív visszajelzést kapott a Walmart online nyári tábor, ahol hírességek vezetésével tartottak foglalkozásokat. Ezért októberben ugyanazzal a csapattal – Neil Patrick Harris, Drew Barrymore -, Halloweenre szabott játékokkal, családi vetélkedőkkel, kísérteties projektekkel, álarc-, jelmez- és dekoráció készítéssel és sok más érdekességgel várják a táborozókat.
-Az otthonragadt családoknak továbbra is szükségük van szórakozásra és szórakoztatásra. A nyári Walmart tábor Halloweeni újragondolása vidámságot és élményeket hoz az otthonokba, biztonságos és személyreszabott módon. – nyilatkozta Tom Fisherman, az eko fogyasztói alkalmazások ügyvezetője.
Futballfesztivál
Az idei szezonban az amerikai sportesemények zárt kapukkal, limitáltan kerülnek megrendezésre. A nagysikerű előbulik, a „tailgate” események is elmaradnak. Ezek kárpótlására több márka is kampányt indított. A Walmart pedig 6 városban – Colorado, Michigan, Minnesota, Ohio, Utah és Wisconsin területén – rendez a parkolójában focifesztivál jellegű alternatív bulit a futballrajongóknak. Végre viselhetik a rajongói mezeket és kellékeket, láthatják a dobos és a pompomlány csapatok bemutatóit, körbejárhatják a helyi kézműves árusok standjait, a csapatok kitelepüléseit, élvezhetik a focieseményeken megszokott ételeket, italokat.
Csokit vagy csalunk!
A legtöbb amerikai városban betiltották a gyerekek várva-várt, nagy hagyományokkal rendelkező „csokit vagy csalunk” (Trick or Treat) ijesztgetős, házról-házra járó Halloweeni édességgyűjtését. A Walmart 100 parkolójában, október 15-től várja a beöltözött – menő jelmezek a Walmartban is kaphatók – családokat. A szociális távolságtartást figyelembe véve, kísérteties utcákon, változatos „csokit vagy csalunk” programokkal és kirakodóvásárral várják az érdeklődőket.
-Sikeresen újragondoltuk, mit tudunk digitálisan és fizikai területen kihozni a helyzetből, hogy a közösségeknek örömöt adjunk ebben az amúgy nagyon kemény évben. Sokunknak a foci előbulik és a Halloween partik jelentik az ősz értelmét. Rendezvényeinkkel lehetőséget teremtünk, hogy a vásárlóink ünnepeljenek, ugyanakkor biztonságban érezzék magukat. – mondta William White, a Walmart marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >Idén karácsonykor az élményeké és az ételeké lesz a főszerep
Az idei ünnepi időszakban az amerikai fogyasztók költéseit a közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Baltikumban terjeszkedik az Anora Group
A prémium borokat és szeszes italokat gyártó Anora Group baltikumi…
Tovább olvasom >3,7%-kal emelkedtek az árak novemberben
Az októberi 3,2%-os év/év alapú áremelkedést követően novemberben 3,7%-kal nőttek átlagosan…
Tovább olvasom >KSH: novemberben a fogyasztói árak 3,7 százalékkal haladták meg az előző év azonos havi értékeket
Novemberben a fogyasztói árak átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >