Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd dolláros összeöntős joghurtok kategóriájába Észak-Amerikában, amelyek a tejipari óriás szerint vonzóak lesznek a nassolni vágyó, ám a hasonló termékeket túlzottan kényeztetőnek tekintő fogyasztók számára.
Az élelmiszer- és italóriás Remix név alatt dobja piacra mix-in termékeit. Kezdetben három olyan márkát fog bevezetni joghurtportfólióján belül, amelyek mindegyike speciális táplálkozási igényeket elégít ki. Ezek az alacsony kalóriatartalmú Light + Fit, magas fehérjetartalmú Oikos és alacsony cukortartalmú Too Good & Co. (korábbi nevén Two Good).
Kezdetben mindegyik márka három ízkeverékkel indul: az Oikos például a kókusz-mandula-csokoládé, a Light + Fit az epres sajttorta, a Too Good & Co. pedig az áfonya-mandula-ropogós zab ízt kínálja.
A Danone bízik abban, hogy az alacsony cukortartalmú, magas fehérjetartalmú, illetve alacsony kalóriatartalmú mix-in termékek bevezetésével a fogyasztókat a joghurtkategóriába vonzza, és tovább bővítheti termékeinek fogyasztási alkalmait. A joghurtokat hagyományosan a reggelihez sorolták, de a kiegészítő hozzávalókkal a nap többi szakában is megállják a helyüket köztes étkezések alkalmával.
Az amerikaiak minden eddiginél több snacket fogyasztanak, és becslések szerint 90%-uk naponta egy-három alkalommal nassol. Ugyanakkor a Danone megjegyezte, hogy a fogyasztók közel fele azt állítja, hogy igyekszik egészségesen táplálkozni. Az átfedés kiváló piaci lehetőséget teremt a Remix számára.
A Danone Remix a legújabb termék a joghurtkategóriában, amelynek esetében lehetőség van a száraz összetevők közvetlen fogyasztás előtti hozzáadására.
A Remix debütálása egybeesik a Danone által 2019-ben bevezetett népszerű Two Good márkájának újrapozícionálásával is.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai…
Tovább olvasom >Reacty Digital kutatás: Zsugorodó termékek, növekvő tájékoztatás
Magyarországon 2024. március 1-től kezdődően a nagyobb élelmiszerkereskedőket kötelezik arra,…
Tovább olvasom >