Az alapanyagokra, a csomagolásra és a fenntarthatóságra összpontosító tech startupokkal kíván együttműködni a Mondelez
A snackóriás elmondta, hogy az inkubátorprogramja keretében együttműködő vállalatok korai hozzáférést biztosítanak számára olyan új képességekhez, amelyekkel áttörést jelentő termékek és platformok fejleszthetők.
A Mondelēz International CoLab Tech akcelerátor programja a táplálkozás, az alapanyagok, a csomagolás és a fenntarthatóság területén innovatív technológiákat fejlesztő, korai fázisban lévő vállalatokkal keres kapcsolatot. Az idei CoLab Tech program előtérbe helyezi az újrahasznosítható, alacsony környezeti terhelést előidéző és a prémium termékeket támogató csomagolást; a tiszta, „mentes”, a cukor- és kalóriabevitel csökkentéséhez hozzájáruló, valamint funkcionális hatóanyagokat és magasabb szintű érzékszervi élményt nyújtó összetevőket. A fenntarthatóságot is célul tűzi ki olyan gyakorlatok révén, mint a víz- és energia-optimalizált alapanyag-keverési és termékformázási megoldások, valamint a hatékonyabb és fenntarthatóbb fűtés.
A Mondelēz a State of Snacking éves jelentésében megállapította, hogy a fogyasztók egyre inkább olyan snackeket keresnek, amelyek minimális környezeti lábnyommal rendelkeznek, egészségesebbek, illetve könnyen adagolhatók.
A snackóriás szerint a partnercégek korai hozzáférést biztosítanak a Mondelēz K+F csapatának olyan új képességekhez, amelyek segíthetnek áttörést jelentő termékek és platformok kifejlesztésében. A startupok számára a nyolchetes CoLab Tech kurzus virtuális foglalkozásokat, személyes mentorálást és koncepcióik PoC tesztelésének lehetőségét biztosítja. A Mondelēz közlése alapján legfeljebb 10 céget választ ki.
A Mondelēz, amelynek nettó bevétele 2023-ban 36 milliárd dollár, tavaly indította el a CoLab Tech-et, hogy felgyorsítsa az innovációt az olyan alapvető kategóriáiban, mint a csokoládé, a keksz és a péksütemények.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Csaknem öt millió kilogramm adományt gyűjtött az év első félévében az Élelmiszerbank
Csaknem öt millió kilogramm élelmiszert mentett meg és osztott szét…
Tovább olvasom >Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >