Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 04. 24. 09:53

A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek, melynek keretében a Pepsi bizonyos ételekhez és alkalmakhoz igyekszik párosítani üdítőitalait.

A Pepsi a nyári grillezéshez igazodó, limitált kiadású barack és lime ízeket vezet be – közölte az italóriás egy közleményben.

A New York-i vállalat szerint „a lime fanyar citrusos íze és az érett őszibarack bársonyos édessége népszerű, hiszen a nyárt idézi”. A Pepsi hozzátette, hogy az új italok „édes és frissítő íze” kiválóan illik a grill merész, dinamikus és füstös-sós ízvilágához.

Az új barackos és lime-os üdítőket a Pepsi Bobby Flay séffel együttműködve népszerűsíti, miközben a márka #BetterWithPepsi kampányára épít. A kampányban a cég hozzáférést ad Flay exkluzív receptjeihez és BBQ-nyereményjátékot is meghirdet.

Okos húzásnak tűnik a Pepsitől, hogy a nyári szezon közeledtével a grillezést célozza meg. A vállalat által is hivatkozott Harris Poll nemrégiben készült tanulmánya szerint ugyanis az amerikaiak 80%-a jobban kedveli a szabadtéri grillezést, mint a vendéglőben való étkezést, és a fogyasztók több mint fele a grillezést tekinti az egyik legkedvesebb hobbijának.

Miközben a szénsavas üdítőital-fogyasztás immár több mint 20 éve egyre csökken amiatt, hogy a fogyasztók egészségesebb termékek felé fordulnak és igyekeznek cukorbevitelüket mérsékelni, az üdítőitalgyártók egyedi és korlátozott ideig tartó ajánlatokkal próbálják a fogyasztókat magukhoz vonzani és a kategória iránti érdeklődést növelni.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink