Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 04. 26. 09:47

A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát vezet be az irodában egészségesebb étkezési megoldásokat kereső munkavállalók számára.

Knorr háromsajtos-gombás rizottója a sajt, a rizs és a gomba ízleges, krémes egyvelege. A poharas termék 100%-ban valódi zöldséget és adagonként 7 gramm fehérjét tartalmaz.

Egy 2023-as jelentés szerint az amerikai munkavállalók 40%-kal nagyobb valószínűséggel nyilatkoznak úgy, hogy soha nem tartanak ebédszünetet, mint egy évvel korábban. Más adatok pedig azt mutatják, hogy a fiatal munkavállalók többsége inkább nassol – és nem étkezik – a munkanap során.

Erre a helyzetre kínál megoldást a Knorr, amikor belép a mikrohullámú sütőben elkészíthető poharas ételek kategóriájába az Egyesült Államokban. A Unilever tulajdonában lévő márka több olyan dolgozó fogyasztót szeretne megnyerni magának, akik túl elfoglaltak ahhoz, hogy napközben ebédeljenek.

Az új Knorr Rice Cups négyféle ízben kapható: háromsajtos-gombás rizottó, csirkés sült rizs, paradicsomos rizottó és fajita rizs. A Knorr Pasta termékcsalád szintén háromféle változatban elérhető: Teriyaki tészta, fűszeres koreai stílusú BBQ és Pad Thai. Ezek a fogások 2,5 perc vagy annál rövidebb idő alatt mikrohullámú sütőben elkészíthetők.

A Knorr Cups az élelmiszermárka legújabb törekvése arra, hogy poharas ételekkel bővítse a termékeire vonatkozó fogyasztási alkalmak körét, és azok akár az úton lévők számára is kényelmesen fogyaszthatók legyenek.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink