Dél-Koreában kerül bevezetésre a rendkívül népszerű Asahi Super Dry
Idén májusban az Asahi egyik legkeresettebb terméke kerül a dél-koreai piacra, és ez lesz az első alkalom, hogy az Asahi Super Dry Nama Jokki Can Japánon kívül is kaphatóvá válik.
A LOTTE Asahi Liquor Co. Ltd., az Asahi Group Holdings leányvállalata szerint a márka „továbbra is fontolgatja a termék Dél-Koreán kívüli piacokon való bevezetését”, az ottani teljesítményétől függően.
Ez azért nagy dolog, mert a termék iránt olyan nagy volt a kereslet hazájában, Japánban, hogy az Asahi kénytelen volt hónapról hónapra korlátozni a forgalmazást.
A Nama Jokki Can négyéves termékfejlesztés eredményeként debütált 2021 áprilisában Japánban. A doboz belső felszínén speciális bevonat található, amelynek köszönhetően a doboz kinyitásakor finom hab képződik, amely révén az Asahi szerint „a világon ez az első olyan sör, amellyel a fogyasztók ugyanazt az ízt élvezhetik, mint egy bárban vagy étteremben felszolgált korsó csapolt sör elfogyasztásakor”. A kijelentés pedig nem légből kapott, azt az Asahi Breweries saját, a Mintel termékadatbázisán alapuló, 2021 októberében végzett kutatását követően tette.
Kapcsolódó cikkeink
Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Megfizethetőség, egészség, fenntarthatóság és kényelem vezérli a vásárlói döntéseket
Immár harmadik éve tekint a globális fogyasztó bizonytalansággal vegyes reménykedéssel…
Tovább olvasom >5+1 trend a funkcionális italok világában
Ténykérdés, hogy a folyamatos fejlesztések és innovációk elengedhetetlenek minden FMCG-piaci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 4,2, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal emelkedett
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,6…
Tovább olvasom >Jelentős emelkedés a kiskereskedelemben – ágazati kitekintő
Márciusban jelentősen, 2%-kal bővült a kiskereskedelmi forgalom az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >