Az élelmiszer-kiszállító Pro a Pro Spain-be fektet a Metro Spanyolországban
A vendéglátás számára kínált házhoszállítási szolgáltatását az országban bővíteni kívánó Metro befektetni tervez a Pro a Pro Spain-be.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/02/Metro_2024022_ceos_proapro_makro_es.jpg)
A képen (balról jobbra) a MAKRO SPAIN vezérigazgatója, David Martínez Fontano, és a Pro a Pro Spain vezérigazgatója, Josep Guasp
A befektetéssel a Pro a Pro kiterjesztheti logisztikai és disztribúciós struktúráját egész Spanyolországra, hogy „még jobb szolgáltatást” nyújtson több mint 4000 ügyfelének – közölte a vállalat.
A projekt részeként a Metro öt többhőmérsékletű zónára osztott raktárat épít az ország különböző régióiban.
Az első raktár a tervek szerint már 2025-ben megkezdi működését Andalúziában – jegyezte meg a vállalat.
A Pro a Pro Spain az elmúlt években erőteljes növekedést ért el a 2021/22-es pénzügyi évben 40 millió eurós rekordértékesítéssel, és a 2022/23-as pénzügyi évben is kétszámjegyű bővüléssel.
A házhoz-szállítási specialista jól passzol a Makro Spain nagykereskedelmi üzletágához az egyre növekvő foodservice disztribúciós (FSD) szegmensben, és franciaországi társához, a Pro-à-Pro France-hoz hasonlóan elsősorban a közétkeztetésben tevékenykedik.
Az FSD-üzletág következetes bővítése Spanyolországban összhangban van a csoport sCore stratégiájával, amellyel a Metro az FSD-t, mint a növekedés legfőbb tényezőjét kívánja többcsatornás üzleti modelljén belül fejleszteni az elkövetkező években.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban a legnagyobb a kínai platformok piaci részesedése Európában
Az idei év első felében Spanyolországban az online vásárlások egyharmada…
Tovább olvasom >Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget…
Tovább olvasom >A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >