Spring POPAI meeting at Unilever
Unilever Magyarország was the host of the spring POPAI meeting on 10 May. Gábor Füzes, client manager of dunnhumby introduced the company’s comprehensive concept for making returns. Adrienn Dorogi, head of research at ETresearch talked about a method for forecasting the efficiency of in-store placement and the promotion already in the planning phase. Unilever’s customer marketing leader Tibor Veress shared the company’s practices in promotion planning and analysis and ROI calculation. The next POPAI meeting will be on 21 June at Essity Hungary. //
Related news
Unilever Agrees To Sell Snacking Brand Graze To Katjes International
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
