Hospitality from the outside
According to the ‘Gastro survey of the year – 2021’ by Mastercard and Piqniq Budapest, working in hospitality is attractive to those who aren’t active in the sector yet: 11 percent of the 1,600 respondents said they plan to open their own place; 80 percent of them are women and 73 percent are city dwellers, typically aged between 26 and 35 years. For the respondents it is important to learn about the latest trends and technologies.

Many would start experimenting with hospitality
The above article has also been published in Issue 2021/12-01 of Trade magazin.
Related news
The growing trend has been broken: Hungarians plan to spend the same amount on Christmas this year as last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Local Products Not Always Better for the Environment, Göttingen University Study Finds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A mandarin és a bűvös kocka – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Hagyd örökül ha kihúnysz… – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


