SIRHA Budapest 2024 – A tökéletes szakmai fórum
A SIRHA Budapest 2024. március 5. és 7. között várja az élelmiszeripar és HoReCa-szektor reprezentánsait a megújult HUNGEXPO-n. A nemzetközi rendezvény találkozási helyszínt biztosít és változatos programlehetőséget is kínál kiállítóknak és látogatóknak egyaránt.
A válságidőszak folyamatos kihívások elé állítja a HoReCa-szektort, így egyre nagyobb szükség van a közös eszmecserére és a kapcsolatok felélesztésére, amelyre a 2014 óta megrendezésre kerülő SIRHA Budapest kelet-közép-európai régió legjelentősebb szakkiállításaként kínál fórumot.
A látogatók nem csak szakmai konferenciákon vehetnek részt, de tovább bővíthetik az aktuális trendeket illető ismereteiket.
A szakmai köztudatba egyre inkább beépülő SIRHA Budapesten kiállítani kívánóknak érdemes előrelátóan gondoskodniuk helyük biztosításáról; a 2024 márciusában zajló rendezvényre a kiállítási terület 60%-a már elkelt.
A már jelentkezett legnagyobb partnerek közül az élelmiszeripart a Kotányi, az Unilever és a már állandó vendégnek számító Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE) képviseli, az italokat pedig a Koch borászat és a Nestlé Hungária. A kávéház és bár szegmensből már biztosan itt lesz a Nestlé Hungária Nespresso Divízió és a Valdo Café System.
A csomagolás és logisztikai szegmenst a Packmarket reprezentálja, amely előadásokkal, konferenciákkal és a Packadémia Roadshow-val érkezik a kiállításra.
A bútor, textil, asztali teríték és szállodaipar területéről a Chef’s Uniform volt az első bejelentkező, a sütőipart és cukrászatot a König-Units Kft. képviseli, valamint itt lesz a Magyar Pékszövetség is, amely szakmai beszélgetésekkel és technológiai innovációk bemutatásával készül. A technológia, higiénia és szolgáltatások szegmensből a Food Hygiene és az Okos HACCP Kft. biztosította már a helyét.
A kiállítás hagyományainak megfelelően számos nagyszabású szakmai program is várja az érdeklődőket. A rendezvény fókuszában jövőre a kézműves fagylalt lesz, amelynek a Fagylalt Aréna névre keresztelt exkluzív helyszín biztosít megjelenést egy háromnapos eseménysorozattal – köztük tematikus versennyel és kóstolóval. Ezenfelül a SIRHA Budapest ismét otthont ad a Magyarország Tortája 2024 versenynek, a Közétkeztetési Szakácsverseny döntőnek. Továbbá jövőre is lesz Nemzetközi Innovációs Verseny, Pataki János-emlékverseny, HoReCa és Event Tagozat Marketingkommunikációs workshop, konferenciát szervez az MVI és a Felelős Gasztrohős, valamint külön élményt kínál majd a Trade magazin Future Store és Start Up Island standja.
Kiállítói szolgáltatások
A szakkiállítás nemcsak a magas minőségre és a professzionális környezetre garancia, hanem a hatékonyságra is. Szem előtt tartva a kiállítók részvételének eredményességét és sikerét a SIRHA Budapest számos, személyre szabott – többek között marketing- és egyedi standépítési – szolgáltatásokkal segíti ezeket a célkitűzéseket. A kiállítóknak dedikált online felületen keresztül számos extra funkciót hozott létre: tárgyalásegyeztető rendszer, amely a kiállítók és a látogatók részére egyaránt rendelkezésre áll, egyedi ajánlatok feltöltése, E-ticket-rendszer, amelyen keresztül térítésmentesen meghívhatják a kiállítók meglévő és új partnereiket az eseményre.
Régiós vezető szerepben
A 44 országból érkező 24 000 szakember látogatásával SIRHA Budapest Közép-Kelet-Európa legjelentősebb üzleti fóruma az élelmiszeripar és HoReCa területén. Legutóbb 345 kiállító volt jelen a rendezvényen, amelyeknek közel a fele külföldről érkezett, vagy nemzetközi színtéren is tevékenykedik.
A kiállítás kiemelt szakmai partnere a METRO, kiemelt médiatámogatója és hivatalos lapja a Trade magazin. (x)
Related news
Unilever seeks to divest Dutch classics
Unilever is considering the sale of classic Dutch brands such…
Read more >(HU) A Magyar Vendéglátók Ipartastülete üdvözli az NGM felszolgálási díjjal kapcsolatos döntését
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >The decision has been made: the Agricultural Machinery Show exhibition in January will be cancelled
Due to the development of domestic market processes and international…
Read more >Related news
Gold medal winner wines in Lidl’s product selection
Ten years ago Lidl Magyarország committed itself to promoting Hungarian…
Read more >(HU) memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >Take wherever you wish: sustainable packaging for active consumers
On-the-go foods made for active consumers are conquering shops, as…
Read more >