McDonald’s came up with a spicy innovation
McDonald’s has launched a unique marketing campaign in the Netherlands, in which they put up posters that give off the smell of fries, without any visual elements.
According to the company, the smell alone is enough to attract guests. The billboards will be placed in places that are 650 meters away from the restaurants. According to the marketing director of McDonald’s in the Netherlands, the use of scents opens up a new dimension in advertising, as they can evoke powerful and emotional memories in people, thereby making the time spent at McDonald’s more attractive.
Related news
The 4th Marketing Art Employer Branding Conference is coming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Influence Media joins global agency network
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TOP 50 Marketing and TOP 50 PR Leaders: New Stars and Returning Big Names
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Márton Nagy: the government expects 2-3 percent growth next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After three months of increase, the GKI Business Index corrected back in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR takes shopping to a new level – Hungary’s most modern INTERSPAR hypermarket opens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
