Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 04. 12. 11:37

A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek ki, amelyek sültkrumpli illatot árasztanak, anélkül hogy bármilyen vizuális elem lenne rajtuk.

A vállalat szerint az illat önmagában is elegendő ahhoz, hogy vonzzák a vendégeket. A hirdetőtáblák olyan helyeken lesznek elhelyezve, amelyek 650 méteres távolságra vannak az éttermektől. A hollandiai McDonald’s marketingigazgatója szerint az illatok használata új dimenziót nyit a reklámokban, hiszen erőteljes és érzelmi emlékeket idézhetnek fel az emberekben, ezáltal vonzóbbá téve a McDonald’s-ban eltöltött időt.

Emellett a McDonald’s bejelentette partnerségét a Krispy Kreme-mal, aminek értelmében 2026-ig minden amerikai üzletükben elérhetővé válnak a Krispy Kreme fánkok. A pontos részleteket és az érintett üzletek számát még nem hozták nyilvánosságra. Ez a lépés további szinergiát teremt a két népszerű gyorsétteremlánc között, és új ízeket és élményeket kínál a McDonald’s vásárlóinak az Egyesült Államokban.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink