Nielsen: fifteen out of one hundred Hungarians are brand-loyal
In contrast to the 8 percent world average, Hungarians are twice as brand-loyal: 15 percent of them insist on the usual products.
At the same time, more than a quarter of them are more open to buy previously untested products / brands than five years ago, according to a global online research conducted by Nielsen global market researcher in 2019 with the participation of 30,000 people in 64 countries. (Nielsen)
Related news
Brands under the Christmas tree
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Room fans, perfumes and pregnancy tests are also selling well at Wolton, a quarter of orders are no longer for hot meals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EY: Brand loyalty is on the decline – almost only the price-value ratio matters
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >