Nielsen: medical products and food TV ads to get the most views
The TV spots of pharmaceutical compositions and food products, beauty products and TV ads of trade reached the most TV viewers of 18-49-year-old in February this year. The Nielsen Audience Measurement Ltd. GRP top ten list continues with Telecommunications, financial institutions, household goods, transport, services and leisure.
The GRP (Gross Rating Point) expresses the number of contacts reached by the advertising spot broadcast among the members of the target group studied. As an advertising can repeatedly reach a viewer the index of GRP can exceed 100 percent.
Source: Nielsen Audience Measurement
Related news
The food industry is a natural ally of Hungarian agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Nagy: well-trained professionals are needed to operate innovative agriculture and the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The strategy behind beauty: Rossmann Beauty Expo
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H: pension-focused influencer campaign receives international recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diseases create disturbances on the poultry market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Slovakia – Supermarketization 2.0
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

