Lidl: focusing on health consciousness
Lidl will cut the salt and sugar content of private label products by 20 percenrt until 2025. In order to raise awareness of the discount supermarket chain’s healthe efforts, on 7 March Lidl signed a cooperation agreemnt with the Hungarian Dietetic Association (MDOSZ). LIDL and MDOSZ will help consumers eat healthier with various activities, a thematic website and recipes. //
Related news
Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability has also reached the beer industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl donates another HUF 100 million to the Heim Pál National Pediatric Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover in August exceeded the same period of the previous year by 2.4 percent and the previous month by 0.8 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: purchasing power is increasing, retail trade is expanding – family tax cuts and food vouchers for pensioners are further strengthening turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >