The most popular brands are also trademark users
Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.’s brands first joined the ‘Buy Hungarian! Protect domestic products!’ campaign of Hungarian Product, and based on their positive experiences they trademarked popular cheese brands such as Medve, Tihany Camembert or Karaván.
Trade marketing manager Edina Lató told: this way they can accentuate how important the origin of these products is for the company. //
The above article has also been published in Issue 2021/12-01 of Trade magazin.
Related news
The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Grilling cheese – not only in the summer anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are the winners at Reál too – the store chain launches a joint promotion with Magyar Termék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >