The most popular brands are also trademark users
Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt.’s brands first joined the ‘Buy Hungarian! Protect domestic products!’ campaign of Hungarian Product, and based on their positive experiences they trademarked popular cheese brands such as Medve, Tihany Camembert or Karaván.
Trade marketing manager Edina Lató told: this way they can accentuate how important the origin of these products is for the company. //
The above article has also been published in Issue 2021/12-01 of Trade magazin.
Related news
The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Grilling cheese – not only in the summer anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are the winners at Reál too – the store chain launches a joint promotion with Magyar Termék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >