Kantar: a saját márkák a globális élelmiszerköltés 22%-át adják
A Kantar új kutatása szerint a saját márkás termékek jelenleg a globális élelmiszer-költések közel 22%-át teszik ki. Ugyanez 2021-ben 21,1% volt. A Kantar szerint a saját márkás termékek erőteljes növekedési pályára álltak: 2022-ben kilencszeres növekedést realizáltak az előző évhez képest.
A Kantar Global Omnichannel Report szerint a saját márkás termékek valamennyi modern kereskedelmi csatornában előretörtek a márkákhoz képest. A legnagyobb növekedést a szuper- és hipermarketekben, valamint a kényelmi csatornákban regisztrálták, ahol a kereskedelmi márkák 0,8%, illetve 1%-os részesedést szereztek.
Ugyanakkor a márkák viszonylag jól teljesítettek a diszkontokban, és nagyobb növekedést értek el a nagyrészt saját márkás termékek által dominált csatornában.
Bár a saját márkák sikere részben a diszkontok gyors növekedésének tulajdonítható, a Kantar szerint fontos megjegyezni, hogy a kereskedelmi márkák növekedésének 68%-a e csatornán kívülről származik.
Related news
According to IKEA research, 77 percent of Hungarians use their mobile phones in bed
Sleep is essential for our physical and mental health. However,…
Read more >Generali research: Only a tenth of Hungarians think 2025 will be a fantastic year
The Hungarian population is less concerned about the spread of…
Read more >An ancient herb that helps relieve pain
For thousands of years, mankind has turned to the power…
Read more >Related news
Fidelity Analyst Survey: China – where should investors look amid changes?
China faces a number of economic challenges – a struggling…
Read more >This year’s Most Inspiring Leader of the Year Award went to Richter’s leader
Based on the opinions of 252 Hungarian CEOs, PwC Hungary…
Read more >Investing in improving our quality of life can be a smart decision
In the first quarter of this year, more than 800,000…
Read more >