Ipsos: the new aspects of brand communication
The results of the research commissioned by Atmedia revealed that the role of advertising in the new, special life situation of the population has been re-evaluated, compared to the previous ones, which was both a challenge but also an opportunity for advertisers. The current relevance of the insights revealed by the online forum discussion method was assessed at the peak of the second wave, following a relief summer, using Ipsos, a personal questionnaire survey.
Related news
Körkörös.hu: Plastic could still cover the ocean surface in a hundred years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodservice traffic continues to fall as consumers cut costs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Survey: 98 percent of Hungarians use the cashback system
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Fierce debate over the location of the next climate summit, fight with fossil fuel lobbyists – diplomatic battles in the background of the COP
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Commission presented an online consumer protection strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

