Hungarian Product launches loyalty website
With prize games for Spar and CBA, the loyalty website of Hungarian Product Nonprofit Kft. was launched on 10 March.
Managing director Eszter Benedek explained that www.magyaranyero.hu serves as an integrated platform for all of their promotions, but at the same time also gives more complex offers and provides new services to trademark user partners. Consumers who wish to play need to register just once, and they can enter each and every prize game on the new website.
//
Related news
NKFH: Spar has recalled 100 gram sliced smoked Norwegian Salmon fillets from the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how much pensioner food vouchers are actually worth – each store chain offers a different discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Weak average walnut harvest: Hungary may need imported walnuts by Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s celebrates Christmas with friends with a Generation Z TikTok sitcom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
