Hűségoldalt indított a Magyar Termék

Szerző: Trademagazin Dátum: 2022. 06. 15. 07:00

A SPAR és a CBA nyereményjátékával március 10-én elstartolt a Magyar Termék Nonprofit Kft. hűségoldala, a www.magyaranyero.hu.

Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, komoly innováció a cég életében a „Magyar a nyerő” oldal elindítása és működtetése. „Ez egyfajta hűségoldal, amely nemcsak integrált felületet nyújt valamennyi promóciónk számára, hanem tovább erősíti a közösséghez tartozás élményét, ugyanakkor hozzájárul az egyéni védjegyes brandek erősítéséhez is. Általa még komplexebb ajánlatokat és új szolgáltatásokat kínálhatunk védjegyhasználó partnereinknek. Például folyamatosan részletes statisztikai adatokkal vagy olyan szegmentált és célzott információkkal szolgálhatunk, amelyek által hatékonyabban elérhetők a vásárlóik. A webhely a védjegyes márkák bemutatkozó felülete is lehet, továbbá egyéni játékokkal is jelentkezhetnek.

A platform a részt vevő játékosok számára is felhasználóbarát megoldásokat kínál: csak egyszer kell regisztrálniuk a www.magyaranyero.hu oldalon, ezután már beléphetnek az egyes nyeremény­játékokba. A 13 ezer regisztrált felhasználó közül csaknem 10 ezren már aktívan játszanak a hűségoldalon: az öt gyártó közel 90 védjegyes termékével zajló, június 23-áig tartó országos tavaszi nyereményjátékban, valamint a PENNY hálózatspecifikus promóciójában, amelyben bármely ott kapható védjegyes termék részt vesz. //

Kapcsolódó cikkeink