Television advertising spendings in Hungary increased by three percent last year
The television advertising spendings in Hungary increased by about three percent and amounted to 51.581 billion HUF last year – was said at the press conference ofthe Hungarian Electronic Broadcasters Association (MEME) on Thursday's in Budapest.
According to the data, the revenue of the cable channels increased by 30 percent, which was made up 45 percent of the total spendings in 2015; the remaining 55 percent was taken by the M1, Duna, RTL Klub and TV2 televisions, however revenues of theses channels decreased by 12 percent in the past three years. (MTI)
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

