Sustainable POP at Mondelez
This year’s first POPAI Hungary Association meeting was hosted by Zsófia Réti, Mondelez’s customer activation manager CZ-SK-HU.

Zsófia Réti
customer activation
manager
Mondelēz
The topic was the company’s global, regional and Hungarian sustainability strategy, and the focus was on POS/POP/POB materials. Ms Réti used practical examples to illustrate how the company reduced wood and water use in one of its markets in just 4 months. //
Related news
A national consumer protection audit has been launched on redemption fees.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green financing has become a major driver of the global energy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco trials in-store avocado scanners to check ripeness
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Happy Meal rule after scandal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >