Sustainable POP at Mondelez
This year’s first POPAI Hungary Association meeting was hosted by Zsófia Réti, Mondelez’s customer activation manager CZ-SK-HU.

Zsófia Réti
customer activation
manager
Mondelēz
The topic was the company’s global, regional and Hungarian sustainability strategy, and the focus was on POS/POP/POB materials. Ms Réti used practical examples to illustrate how the company reduced wood and water use in one of its markets in just 4 months. //
Related news
Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Sustainable Business Academy launch soil regenerative agriculture training for young farmers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee is the best-performing sustainable retail facility in the Eastern European region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
