Sustainable POP at Mondelez
This year’s first POPAI Hungary Association meeting was hosted by Zsófia Réti, Mondelez’s customer activation manager CZ-SK-HU.

Zsófia Réti
customer activation
manager
Mondelēz
The topic was the company’s global, regional and Hungarian sustainability strategy, and the focus was on POS/POP/POB materials. Ms Réti used practical examples to illustrate how the company reduced wood and water use in one of its markets in just 4 months. //
Related news
Behavioral research has shown that those who are thrifty live greener lives
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Insurance won the MNB’s Green Finance Award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Older people are leading DRS in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas fish won’t be more expensive this year either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Hungarians spend money for Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Recycling packaging can save billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

