Fenntartható POP a Mondelēznél
Fenntarthatóság a Mondelēznél – fókuszban a POS/POP/POB anyagok címmel tartotta idei első találkozóját a POPAI Magyarország Egyesület.
Az online esemény házigazdája Réti Zsófia, a Mondelēz customer activation managere CZ-SK-HU volt. Az előadásban részletesen bemutatta a Mondelēz globális, régiós és hazai fenntarthatósági stratégiáját és célkitűzéseit. A fenntartható in-store kezdeményezés a vásárláshelyi eszközök környezetbarát anyagokból és technológiákkal való előállítását, a csomagolóanyag csökkentését és a pontos POS-előrejelzést helyezi előtérbe. Réti Zsófia egy valós példán azt is szemléltette, hogy egyetlen piacon 4 hónap alatt milyen látványosan kevesebb fa és víz felhasználását érték el a fenntarthatósági projekt keretében. Zárszavában az előadó kiemelte, hogy 2021-ben még magasabb szintre emeli a Mondelēz a fenntarthatósági programot a CZ-SK-HU piacokon, az eladáshelyi eszközökre fókuszálva, hogy tovább csökkentse ökológia lábnyomát. //
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >