Auchan makes its customers’ lives easier with a chatbot
Introducing Polly, who always has a good day helping customers. No wonder, since it is a virtual assistant, from the Auchan team!
Nowadays, customer service work is not limited to answering telephone and written inquiries. More and more companies in the digital world are switching to real-time communication, but there are not enough human resources for this. This is when chatbots appear, which can now be endowed with their own personality. Such is Polly, Auchan’s tireless virtual assistant, who answers consumers’ questions at any time of the day, always in a kind, relaxed and friendly manner!
Related news
Auchan further expands franchise network in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“You can’t say no to such an exciting time!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vitamin shield against the cold – BioTechUSA organic vitamin family for the fall and winter months
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: What awaits Hungarian inflation?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >