Chatbottal könnyíti meg vásárlói életét az Auchan
Bemutatjuk Polly-t, akinek mindig jó napja van, ha a vásárlóknak kell segítenie. Nem csoda, hiszen egy virtuális asszisztensről van szó, méghozzá az Auchan csapatából!
Manapság az ügyfélszolgálati munka nem merül ki a telefonos és írásos megkeresések megválaszolásában. Egyre több cég a digitális világban valós idejű kommunikációra vált át, de erre nincs elég emberi erőforrás. Ekkor lépnek elő a chatbotok, amelyeket mára már saját személyiséggel is fel lehet ruházni. Ilyen Polly is, az Auchan fáradhatatlan virtuális asszisztense, aki a fogyasztók kérdéseire ad választ a nap bármely szakában, mindig kedvesen, kipihenten és barátságosan!
Kapcsolódó cikkeink
Uniós élelmiszerlánc-biztonsági riasztások
Mintegy 200 kockázatos termék miatt kellett Magyarországon intézkedni tavaly az…
Tovább olvasom >A nem állami laboratóriumok éves tevékenységének bevallási határidejéig már csak pár nap van hátra
Január 31-e a végső időpont a nem állami laboratóriumok számára,…
Tovább olvasom >Az Auchan is támogatja a magyar termékeket
Az Auchan kimondottan fontosnak tartja a magyar termékek forgalmazását, népszerűsítését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Intrum: A mély válságot elkerüljük, de elhúzódó recesszió és hitelválság jöhet
Várhatóan 2023-ban sem javul jelentősen a magyar háztartások pénzügyi helyzete…
Tovább olvasom >Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva,…
Tovább olvasom >GFM: már meghaladja az 560 ezer forintot az átlagkereset
A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb 2022 novemberére vonatkozó adatai szerint…
Tovább olvasom >