Chatbottal könnyíti meg vásárlói életét az Auchan
Bemutatjuk Polly-t, akinek mindig jó napja van, ha a vásárlóknak kell segítenie. Nem csoda, hiszen egy virtuális asszisztensről van szó, méghozzá az Auchan csapatából!
Manapság az ügyfélszolgálati munka nem merül ki a telefonos és írásos megkeresések megválaszolásában. Egyre több cég a digitális világban valós idejű kommunikációra vált át, de erre nincs elég emberi erőforrás. Ekkor lépnek elő a chatbotok, amelyeket mára már saját személyiséggel is fel lehet ruházni. Ilyen Polly is, az Auchan fáradhatatlan virtuális asszisztense, aki a fogyasztók kérdéseire ad választ a nap bármely szakában, mindig kedvesen, kipihenten és barátságosan!
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >