Shoppers want the personal contact
In May JLL published a study about the future of retail. From this we learned that 65.2 percent of ‘veteran’ consumers need a professional’s help when shopping, for Baby Boomers entertainment and eating bring a shopping experience, and for 41.5 percent of Generation X healthy foods are in focus. More than 40 percent of shoppers would like to see more plants in shopping centres, and nearly 40 percent would welcome healthy foods and drinks while shopping. It is noteworthy that 57.3 percent of respondents would be willing to rent trendy high quality products! //
Related news
SPAR Dubai’s chocolate-flavored ice cream has become the latest Hungarian export product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >