A vásárlók igénylik a személyes érintkezést

Dátum: 2019. 08. 09. 07:56

A Retail jövője címmel májusban tette közzé egyik legfrissebb felmérését a JLL nemzetközi tanácsadó cég, melyből kiderül, hogy a vásárlási folyamatban a fogyasztók számára egyre erősebb szerepe van a személyes kapcsolatnak, a szakértői értékesítésnek és a személyre szabott ajánlatoknak.

A legidősebb, veterán generációba tartozó fogyasztók 65,2%-a igényli a szakértői segítséget vásárláskor, a baby boomerek számára a szórakozási és étkezési lehetőségek jelentik a vásárlási élményt, az X-generáció 41,5%-ánál pedig az egészséges élelmiszerek állnak a fókuszban, emeli ki a tanulmányból a Retail Customer Experience cikke.

Az adatok szerint a fogyasztók több mint 40%-a örömmel látna több zöld területet a bevásárlóközpontokban, közel 40% pedig szívesen venné vásárlás közben egészséges ételek és italok fogyasztásának lehetőségét.

Az elemzés szerint a bérlés alternatívája is jelen van a fogyasztóknál. 57,3%-uk hajlandó lenne bérelni trendi, magas minőségű termékeket, több mint 20%-uk a ruházati termékek és ékszerek esetében élne a lehetőséggel, közel 20% pedig az elektronikai termékeknél választaná ezt az opciót.

A JLL tanulmányának egyik általános konklúziója szerint a vásárlás során a fogyasztók számára a személyes interakciók fontosabbak a digitális vívmányok használatánál. //

Kapcsolódó cikkeink