The business impacts of sustainability
Sustainable business operations don’t only have environmental, but also financial and marketing advantages. A market survey conducted by the Responsible Gastro Hero Foundation in 2018 revealed: more than 50 percent of consumers trust green trademarks, more than half of environmentally conscious guests would prefer a certified restaurant over an ordinary eatery. Bars and restaurants can earn the Sustainable Hospitality Unit certification if they operate more sustainably than the average. Green thinking is more and more prevalent in the Hungarian hospitality business too.
//
Related news
Eurostat: nearly 130 kilograms of food per capita was wasted in the EU in 2023
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Growth in Germany’s Plant-Based Food Market Continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Megtévesztő pszeudo-gasztropornó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A termékperszonalizáció jegyében – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
