Consumer Brands is taking Henkel’s purposeful growth program to the next level
Consumer Brands is taking Henkel’s purposeful growth program to the next level by announcing the merger of the two global businesses, Laundry & Home Care and Beauty Care, under the umbrella of a single new Henkel Consumer Brands business.
Business Unit manager of the Beauty Care business, Zsuzsanna Szak, has also taken over the management of the Laundry & Home Care division, and she will manage the newly created Henkel Consumer Brands business from 2023.
This move will create a strong and efficient consumer division business platform covering a wide range of beauty, detergent and cleaning product categories, while the company focuses on strategically important areas such as product innovation, sustainability and digitalization.
Related news
Pistachio golden miracle: the global success of Dubai chocolate has opened a new chapter in the premium confectionery market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Silan Floral Essences Diamond Orchid laundry perfume 30 washes 540 ml
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Olasz boros áttörés Budapesten: 11 pincészet, 33 érem a Winelovers Wine Awards-on az ITA támogatásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ProForm Ltd. expands with a new product range and sales channel: Swedish bowls for catering and home consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >POS Media Hungary: new name for the market leader point-of-sale marketing agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

