A Consumer Brands a Henkel céltudatos növekedési programját a következő szintre emeli
A 146 éve globálisan jelenlévő Henkel határozott stratégiát folytatva, céltudatos növekedési programját most a következő szintre emeli: a két globális, Laundry & Home Care és Beauty Care üzletág egyetlen új, Henkel Consumer Brands üzletág egyesítésének bejelentésével.
A legkésőbb 2023 elejére világszerte létrejövő Henkel Consumer Brands egy erős, több kategóriát felölelő fogyasztói terület, amely lehetővé teszi a Henkel számára, hogy egy csapatként a legjobban szolgálja ki ügyfeleit. A Henkel Magyarországnál 2022. október 1-től a jelenlegi Beauty Care üzletág igazgató, Szak Zsuzsanna vette át a Laundy & Home Care üzletág vezetését is, és ő fogja irányítani az újonnan létrehozott Henkel Consumer Brands üzletágat.
„Nagy megtiszteltetés számomra a kinevezés, és teljes mértékben elkötelezett vagyok az új Consumer Brands üzletág sikeres irányítása mellett. Piacvezető márkáinkkal és folyamatos innovációinkkal továbbra is mindent megteszünk annak érdekében, hogy partnereinket és fogyasztóinkat a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki. Az újonnan létrehozott szervezeti struktúrát és működési modellt úgy alakítottuk ki, hogy az a lehető legjobban megfeleljen a jövő kihívásainak.” – nyilatkozta Szak Zsuzsanna.
A Henkel Consumer Brands a hazai FMCG szektor kulcsszereplője
Ezzel a lépéssel egy erős és hatékony fogyasztói üzletág alakul ki, amely számos szépségápolási, mosó- és tisztítószer kategóriát fed le, miközben a vállalat olyan stratégiailag fontos területekre összpontosít, mint a termékinnováció, a fenntarthatóság és a digitalizáció.
„A Henkel Magyarország sok termékkategóriában, például mosószer, finommosószer, színfogókendő, ablaktisztító, WC-öblítő, hajápolás, hajformázás vagy hajfestés szegmensekben piacvezető pozícióval büszkélkedhet*. Ikonikus márkáinkkal továbbra is arra törekszünk, hogy a termék és technológiai innovációk élvonalába kerüljünk, így a Persil, Silan, Perwoll, Bref, Somat, Schwarzkopf, Gliss, Syoss, Palette és egyéb meghatározó márkáinkkal a jövőben is nagy hangsúlyt fektetünk a fejlesztésre és az erős márkaépítésre. ” – osztja meg a Szak Zsuzsanna.
Szakértelemre és bizalomra épülő üzletmenet
Az üzleti életben a partnerek közötti együttműködés, a jó kapcsolatok fenntartása, egymás érdekeinek megértése nemcsak sikerrel, hanem új lehetőségek megvalósításával is jár. A Henkel mindkét üzletága évről-évre részt vesz az Advantage Report™ kutatásban, amely a kereskedelmi láncok visszajelzését gyűjti össze az FMCG szektorban. A 2021-es visszajelzések alapján a láncok a Home Care és a Personal Care kategóriákban is a Henkel teljesítményét látták a legjobbnak, így a Henkel Beauty Care és a Henkel Laundry and Home Care csapata is az első helyen végzett a kutatásban szereplő vállalatok között.
„A Henkel Consumer Brands újonnan felálló csapata már most bizonyította számomra, hogy nemcsak szakmailag nagyon felkészült, de egymásban is bíznak, támogatják és inspirálják egymást” – zárja Szak Zsuzsanna.
* Forrás: NielsenIQ RMS Index, „Total Hungary Food + Drug” piac, értékbeli eladás, gyártó szintű adatok a mosószer, finommosószer (ügyfélspecifikus szegmens), színfogókendő, ablaktisztító, toalett öblítő, hajápolás, hajformázás, hajfesték kategóriákban, az elmúlt 12 hónap kumulált időszaka alapján; 2022. szeptemberig bezárólag (Copyright © 2022, NielsenIQ).
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >