Walmart: mesterséges intelligencia segíti a bolti bevásárlást Kínában
A Walmart Kínában a Malong Technologies által fejlesztett automata okosmérlegeket telepített 100 üzletében. A Malong részese az Omega 8 kommunikációs platformnak, amelynek célja, hogy összekösse a Walmartot az innovatív, gyors megtérülést hozó technológiákat fejlesztő cégekkel.
A vásárlók a becsomagolt termékeket – zöldséget, gyümölcsöt, és más lédig/száraz termékeket – a mérlegre helyezik, azt pedig a RetailAI Fresh rendszer azonosítja, majd a kijelzőn megjelenő listából az adott terméket egyetlen érintéssel kiválasztva nyomtatható a fizetéskor leolvasható címke. A vásárlók személyiségi jogainak védelme érdekében a kapcsolódó kamera lefelé irányul, és csak a mérlegre helyezett árut fogja be. Mivel a rendszer öntanuló, így minden adatkezelés automatikus.
A vásárlói visszajelzések pozitívak: a mérlegelés mintegy 40%-kal rövidebb időt vesz igénybe, így csúcsidőben elkerülhető a hosszú sorok képződése is.
Kapcsolódó cikkeink
Tizenkét hónapja csökkennek az élelmiszerárak Kínában
Júniusban a vártnál nagyobb mértékben mérséklődött az éves infláció Kínában:…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >MTÜ: élénkül a kínai beutazó turizmus
Egyre jobban élénkül a kínai beutazó turizmus Magyarországon és Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >