„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja inkluzívabbá, így minden vásárló számára elérhetőbbé tenni.
A kiskereskedő a szenzoros érzékenységgel élők számára alkalmas nyitvatartási időt vezet be a kanadai üzletekben azzal a céllal, hogy a kevésbé ingergazdag környezet biztosításával elérhetőbbé tegye a vásárlást az érzékszervi túlterheltséget érzékelő vásárlók számára. (Novemberben a Walmart az Egyesült Államokban és Puerto Ricóban található összes áruházában minden nap helyi idő szerint 8 és 10 óra között „csendes” órákat vezetett be).
Kanadában mostantól mind a 403 Walmart áruház külön nyitvatartási időben is – az üzlet nyitásától helyi idő szerint 10 óráig minden hétfőn, kedden és szerdán fogadja azokat a vásárlókat, akik szenzoros érzékenységgel élnek. A kijelölt órák alatt a Walmart Canada a potenciális érzékszervi ingerek kiküszöbölésével, illetve mérséklésével igyekszik nyugodtabb élményt nyújtani. Minimális zajok lesznek, de sem zene vagy rádióreklám, sem – a vészhelyzeteket kivéve – közlések, felhívások nem hangoznak el.
Ezenkívül a TV-falakon csak statikus, az érzékszervekre minimális hatással bírő képek jelennek majd meg.
A Sensory Friendly Solutions szerint az emberek körülbelül 33%-a él érzékszervi érzékenységgel, illetve tapasztalja meg időről időre a szenzoros túlterheltséget, ami több mint 25-féle diagnózist, illetve eltérést eredményezhet. Ez azt jelenti, hogy a vizuális és auditív ingerek feldolgozása túl intenzív lehet, ami kellemetlenséget vagy frusztrációt okozhat a vásárlóknak vásárlás közben.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Szintetikus nikotinpárnát dob piacra a BAT az USA-ban
Bejelentette a British American Tobacco (BAT), hogy 2025-ben piacra dobja…
Tovább olvasom >Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Helyben, személyesen tájékozódhatnak a gazdálkodók
Ismeretterjesztő, országjáró körutat szervez október-novemberben az új agrártámogatási ciklus kapcsán…
Tovább olvasom >WHO: A tápértékjelölő címkéknek az élelmiszercsomagolás front oldalán lenne a helye
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) azt javasolja, hogy a tápértékre vonatkozó…
Tovább olvasom >Hamarosan megérkezik Európába a Lidl Scan&Go
Hamarosan bevezetheti a Lidl a Scan&Go funkciót Európában, amely lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >