Végre! Koktél-ihlette joghurt a piacon!
Piña colada ízű joghurtot dobott piacra a tejtermékeiről ismert The Collective. A brit cég új terméke része a nyár kezdetét ünneplő Happy Hour kampánynak.
A limitált kiadású joghurt két réteg ananásszal, kókuszdarabkákkal és valódi, jamaikai fehér rum-ízesítéssel kerül a polcokra. A termék az első a tervezett három Happy Hour-joghurtok közül, amely megkísérli visszaadni egy alkoholos koktél ízét – alkohol hozzáadása nélkül. (FoodBev)
Kapcsolódó cikkeink
Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd…
Tovább olvasom >Nyújtózkodó joghurtmárkák
A joghurtpiacon az egészség már majdnem olyan erős hívószó, mint…
Tovább olvasom >FDA: csökkentheti a joghurt a 2-es típusú cukorbetegség kialakulásának kockázatát
„Korlátozott bizonyítékokra” hivatkozva egyetért az FDA azzal az állítással, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >