Végre! Koktél-ihlette joghurt a piacon!
Piña colada ízű joghurtot dobott piacra a tejtermékeiről ismert The Collective. A brit cég új terméke része a nyár kezdetét ünneplő Happy Hour kampánynak.
A limitált kiadású joghurt két réteg ananásszal, kókuszdarabkákkal és valódi, jamaikai fehér rum-ízesítéssel kerül a polcokra. A termék az első a tervezett három Happy Hour-joghurtok közül, amely megkísérli visszaadni egy alkoholos koktél ízét – alkohol hozzáadása nélkül. (FoodBev)
Kapcsolódó cikkeink
A Nádudvari növelné a hazai gyümölcsjoghurtok arányát a magyar piacon
Két új termékcsaláddal jelent meg a hazai gyümölcsjoghurt piacon a…
Tovább olvasom >Új, magas rosttartalmú joghurtot vezet be az Activia az Egyesült Királyságban
Az Activia új Activia Fibre joghurtcsaládjában szereplő termékek három változatban…
Tovább olvasom >Ki kérte a kilenc Ír kávét? – A nap videója
Elképesztő profizmussal csinálja az Ír kávé koktélokat az „ősz lord”,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Készülődés a SIRHA Budapest 2024-re
Az elmúlt évtized során a Közép-Kelet Európa legjelentősebb nemzetközi élelmiszeripari…
Tovább olvasom >Nagy István: jelenleg 89 hungarikum van, amire büszkék vagyunk
Amikor a világban újra érték- és identitásválság tombol, mi büszkék…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (2. rész)
Szeptember 25–29. között Tapolcán, a Hotel Pelionban gyűlt össze a…
Tovább olvasom >