Új telephelyet alakított ki a Niklós
A Niklós Kft. 2018-ban két telephelyről kiszolgálva a vevőit, stabil évet zárt.
– A 2018-as évben bővítettük portfóliónkat mirelit termékekkel, ennek kiszolgálása érdekében a pécsi telephelyen fagyasztott termékek logisztikájára alkalmas fagyasztó hűtőhelyiséget alakítottunk ki – ismerteti dr. Beréti Zsolt tulajdonos a tavalyi év egyik fontos beruházását. – Mindezek mellett természetesen továbbra is teljes választékot tartunk hazai és külföldi tejtermék- és csomagolt hentesáru szortimentből.
A Niklós Kft. a Tolnatej Zrt. kiemelt független nagykereskedő partnere, az ÉNSZ Kft. tagja. A cég 2018 szeptemberében új telephelyet vásárolt Bonyhádon, a Gyár utcában, ahol 800 m² hűtőházat, 100 m² nagyságú fagyasztószekrény hűtőházat és 200 m² irodát alakítottak ki.
– Az új, korszerű hűtőház a legújabb technológiával szerelt, saját tulajdonú. A barna mezős beruházás 2018 év végére fejeződött be, 2019 januárjától erről a telephelyről szolgálják ki Tolna megyei vevőiket. Egyben ez lett a Niklós Kft. pénzügyi központja is.
– A 2019-es évben, hasonlóan a 2018-as évhez, mérsékeltebb árbevétel-növekedést és a tavalyihoz hasonló eredményt várunk – árulja el dr. Beréti Zsolt, aki kicsit előbbre tekintve elmondja azt is, hogy 2020-as évben tervezik a teherautó flotta megújítását, amelynek átlag életkora 3,1 év.
A Niklós Kft. legfontosabb célja az idei esztendőben, tudjuk meg dr. Beréti Zsolttól, hogy meglévő vevőiket minél szélesebb termékskálával szolgálhassák ki. //
Kapcsolódó cikkeink
A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >A Henkel jó szerves árbevétel-növekedést és nagyon erős eredményjavulást ért el 2024 első felében
2024 első félévében a Henkel jó szerves árbevétel-növekedést és nagyon…
Tovább olvasom >Kétszámjegyű növekedésről számolt be az Unilever
Felülmúlta az Unilever az első negyedévre vonatkozó értékesítési előrejelzéseket, mivel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >