Új formátumban hozza ki népszerű húsvéti csokiját a Lindt
A híres Lindt csokoládégyár a húsvét közeledtével bejelentette legújabb és merész vállalkozását: az ikonikus húsvéti tejcsokoládé, a „Gold Bunny,” új, táblás változatát dobja piacra Ausztráliában. A „Gold Bunny Block” néven futó termék új formátumot kínál, megőrizve azonban a klasszikus ízeket, amelyek a gyártót világszerte híressé tették.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/02/jacques-dillies-O-rIc4Y0zQw-unsplash.jpg)
Jön a táblás kiszerelés
A csokoládényuszi táblás változatát arany csomagolásban kaphatják meg az ausztrál fogyasztók, piros szalaggal és egy kis aranycsengővel díszítve. A termék ára 1800 forintnak megfelelő összeg lesz, és az ausztráliai nagyobb kiskereskedelmi láncokban lesz elérhető.
Thomas Schnetzler, a Lindt csokoládémestere elmondta, hogy ez a termék egy kényelmes, új formátumot ad a jól ismert és kedvelt húsvéti édességnek. Az Arany Nyuszi már 1952 óta a piacon van, és most a Gold Bunny Block bevezetésével a gyártó modernizálja azt.
A Lindt döntése a Gold Bunny Block bevezetéséről egy olyan tanulmány eredményeire épül, amelyet a csokoládégyár készített az ausztrál fogyasztók csokoládévásárlási preferenciáinak feltérképezése érdekében. A kutatás rávilágított arra, hogy az emberek inkább saját fogyasztásra vásárolnak csokoládét, méghozzá táblás kiszerelésben.
Kapcsolódó cikkeink
Válság a csokoládépiacon?
Az elmúlt év végén jelentős drágulás volt tapasztalható a csokoládé…
Tovább olvasom >Felelős forrásból származó csokoládémárkát vezet be a Nestlé
A Rainforest Alliance által tanúsított kakaóval készült édesség a világ…
Tovább olvasom >Bezár a legendás csokoládégyár
A Salzburg Schokolade, egy hosszú történettel rendelkező édességgyár, bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >