Új formátumban hozza ki népszerű húsvéti csokiját a Lindt
A híres Lindt csokoládégyár a húsvét közeledtével bejelentette legújabb és merész vállalkozását: az ikonikus húsvéti tejcsokoládé, a „Gold Bunny,” új, táblás változatát dobja piacra Ausztráliában. A „Gold Bunny Block” néven futó termék új formátumot kínál, megőrizve azonban a klasszikus ízeket, amelyek a gyártót világszerte híressé tették.
A csokoládényuszi táblás változatát arany csomagolásban kaphatják meg az ausztrál fogyasztók, piros szalaggal és egy kis aranycsengővel díszítve. A termék ára 1800 forintnak megfelelő összeg lesz, és az ausztráliai nagyobb kiskereskedelmi láncokban lesz elérhető.
Thomas Schnetzler, a Lindt csokoládémestere elmondta, hogy ez a termék egy kényelmes, új formátumot ad a jól ismert és kedvelt húsvéti édességnek. Az Arany Nyuszi már 1952 óta a piacon van, és most a Gold Bunny Block bevezetésével a gyártó modernizálja azt.
A Lindt döntése a Gold Bunny Block bevezetéséről egy olyan tanulmány eredményeire épül, amelyet a csokoládégyár készített az ausztrál fogyasztók csokoládévásárlási preferenciáinak feltérképezése érdekében. A kutatás rávilágított arra, hogy az emberek inkább saját fogyasztásra vásárolnak csokoládét, méghozzá táblás kiszerelésben.
Kapcsolódó cikkeink
Csokoládémúzeum-marketing – A nap videója
A happening és a szelet csoki a Lindt csokimúzeumában várja…
Tovább olvasom >Kilőtt a kakaó ára, hamarosan érződik a kiskereskedelemben is
Az elmúlt időszakban hatalmas ugrásokat produkáltak a kakaóárak a nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >